کلمن بادی روی آب شاین دار طلایی

Intex 56810

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
کمی صبر کنید...

کلمن بادی روی آب شاین دار طلایی به جهت به همراه داشتن نوشیدنی و آب در روز های گرم تابستان و در محیط آب های آرام ساخته شده است که دارای بدنه ای استاندارد می باشد و می تواند بهترین شرایط برای روز های آفتابی باشد. به این ترتیب کسانی که در تایم طولانی داخل محیطی های آبی مانند استخر حضور دارند می توانند از این محصول نیز استفاده کرده و در زمان نیاز به آب و نوشیدنی محصول را در اختیار داشته باشند. ساختار این محصول گرد می باشد و از بدنه ای شفاف با شاین های طلایی تشکیل شده است که زیبایی خیره کننده ای را ایجاد کرده است و می تواند بهترین و خاص ترین محصولی باشد که برای تفریحات آبی لازم و ضروری می باشد. در ساختار محصول جالیوانی های متعدد وجود دارد که دارای قابلیت به همراه داشتن آب و نوشیدنی است و می تواند در صورت نیاز و تمایل به استفاده از آب در دسترس آسان قرار گیرد.

خرید کلمن بادی روی آب شاین دار طلایی ارزان محصول مورد نظر به صورت شناور بر روی سطح آب بر روی سطح آب قرار می گیرد و به داخل آن فرو نمی رود و می تواند تعادل لازم برای حضور در سطح آب را داشته باشد. در نتیجه وزن بطری های حاوی نوشیدنی را نیز تحمل می کند و می تواند شرایط دلخواهی را برای علاقه مندان به تفریحات مهیج آبی ایجاد سازد. این محصول دارای بدنه ای ضخیم و غیر قابل نفوذ است که در برابر رطوبت و آب مقاومت بالایی دارد و می تواند با دوام زیاد برای علاقه مندان مورد بهره برداری قرار گیرد. به همین خاطر است که با خرید آن می توان در طی سال های زیاد از آن استفاده کرد و بهترین و خاص ترین محصولی را کسب کرد که بدون ایجاد آسیب و خرابی در اختیار افراد می باشد. کسانی که به دنبال خرید کلمن بادی روی آب شاین دار طلایی می باشند و تمایل به داشتن آن در طی سال های زیاد دارند می توانند از فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را انجام دهند.

نوع گرد
 قطر 74 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
مدلکلمن
 جنس رویهپی وی سی
 جنس رویه پی وی سی
 نوع بدنه دو لایه عایق دما
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 پمپ-
وزن1.4 کیلو گرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها دارای 5 عدد جا بطری
 دارای درب بادی
رنگ طلایی درخشان
دارای طناب نگه دارنده
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...