تشک بادی روی آب بزرگسال بست وی طرح آیس پک توت فرنگی

bestway 44037 strawberry ice pack

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
1,550,000
1,350,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال بست وی طرح آیس پک توت فرنگی یکی از جذاب ترین و جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت بزرگ بست وی است که با ارزان ترین قیمت در فروشگاه تخصصی محصولات بادی اینتکس ایران به فروش می رسد. این محصول جذاب و جدید دارای ابعادی استاندارد برای استفاده یک نفر بزرگسال به صورت تک نفره بوده که با برخورداری از ظاهری بسیار زیبا و طراحی جذاب توانسته به فروش بالایی برسد. 

تشک بادی روی آب بست وی طرح آیس پک توت فرنگی

این محصول به صورت مواج تولید شده است و دارای خطوط فرو رفته بر روی بدنه می باشد که به صورت موازی هستند. با این وجود محصول فوق انعطاف خوبی از خود نشان داده و فضای راحتی را برای قرار گیری بر روی آب فراهم خواهد کرد. این نوع طراحی موجب شده است تا بتوانید ساعت های طولانی از شناور ماندن برروی آب لذت ببرید بدون اینکه فشاری به بدن و اندام ها وارد شود. بدنه این محصول از بهترین نوع وینیل بوده که با دارا بودن کیفیت عالی و مقاومت بالا در برابر آسیب، توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب نماید. این محصول طول عمر بالایی دارد و در صورت رعایت نکات نگه داری، تا سال ها قابل استفاده است. وزن بسیار کم و حجم کم در حالت تخلیه باد، از دیگر ویژگی های این تشک بادی روی آب محسوب می شود به طوری که می توان آن را به راحتی حمل و جابه جا کرد.

برای خرید تشک بادی روی آب بزرگسال بست وی طرح آیس پک توت فرنگی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت اینتکس ایران و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین در صورت تمایل به خرید حضوری می توانید با ما تماس بگیرید.

 نوع تفریحی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.37 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگی ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...