تشک بادی روی آب کودک بست وی طرح پری دریایی

bestway 9101f

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
1,650,000
1,280,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک بست وی طرح پری دریایی یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده توسط شرکت بزرگ بست وی است که با تمامی ویژگی های عالی و ظاهر جذاب توانسته به فروش بالایی برسد. این محصول دارای طراحی جذاب و ویژه ای می باشد که موجب شده تا کودکان خصوصا دختران، از دیدن آن شگفت زده شده و به استفاده از آن تمایل نشان دهند. این تشک بادی روی آب هدیه ای مناسب برای کودکان دختر نیز می باشد و فضای جذابی را برای تفریحات آبی کودکان ایجاد می کند.

تشک بادی روی آب کودک بست وی طرح پری دریایی

این محصول با طرح پری دریایی تولید شده است. رویه این تشک بادی روی آب به صورت مواج می باشد تا آب بر روی تشک بادی جمع نشده و کودک اذیت نشود. در دو طرف این تشک بادی نیز دسته هایی تعبیه شده است تا کودک بتواند از آن استفاده کرده و تعادل خود را بر روی آب حفظ نماید. یکی از ویژگی های این محصول برخورداری از کیفیت عالی و طول عمر بالا می باشد. این تشک بادی روی آب از بهترین نوع وینیل تهیه شده است که مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار دارد. هم چنین این محصول را می توان به صورت طولانی مدت در برابر نور خورشید مورد استفاده قرار داد. البته لازم به ذکر است که برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکرده و هم چنین از نشستن و پریدن کودکان بر روی تشک بادی در خارج از آب جلوگیری کنید.

برای خرید تشک بادی روی آب کودک بست وی طرح پری دریایی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. برای خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در این سایت تماس گرفته و به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید.

 نوع تفریحی
 طول 158 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 250 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...