شناور بادی روی آب بزرگسال مدل لاما

intex 57294

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بزرگسال مدل لاما از سری محصولات باکیفیت و خاص می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. تا با داشتن ظاهری زیبا و جذاب بتوان با خیالی آسوده از محصول بهره برداری کرد و آن را برای افراد زیادی تهیه نمود. این محصول ساختار سه بعدی دارد و به صورت بزرگ و جادار طراحی شده است و می تواند محلی مناسب برای قرار گیری بر روی سطح آب های آرام باشد. به این ترتیب می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فرد آن اعم از استاندارد های لازم و داشتن تعادل بر روی سطح آب و عدم فرو رفتن به داخل آب آن را جزو محصولات پر کاربرد و پر استفاده دانست که با قیمت مناسب برای تمامی تفریحات آبی انتخاب می شود. این محصول برند و اصل می باشد و ساخت شرکت اینتکس است. به این ترتیب با توجه به برند بودن می توان در مورد کیفیت و کارایی که دارد اطمینان کامل را حاصل کرد و در نهایت توانست در طول سال های زیاد از آن بهره برداری کرد. شناور بادی روی آب دارای وزن کم می باشد و با باد شدن وزن کمی را به خود می گیرد و می توان آن را در مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت. 

خرید شناور بادی روی آب بزرگسال مدل لاما جدیدسطح محصول برای استفاده دو فرد ساخته شده است و تحمل وزن بالایی دارد. در نتیجه می توان از آن برای تفریحات آبی بزرگسال استفاده کرد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد و در نهایت توانست بهترین اوقات را در فصول گرم سال کسب کرد. این محصول به راحتی نیز راه اندازی می شود و برای راه اندازی تنها به پمپ باد نیاز دارد که در این صورت می توان در کم ترین زمان محصول را آماده استفاده در سطح آب های آرام کرد و از آن لذت برد. شناور بادی روی آب بزرگسال مدل لاما به عنوان بهترین گزینه برای فصول گرم سال شناخته شده است که با قیمت مناسب در فروشگاه اینتکس ایرانموجود می باشد و می توان خرید آن را نهایی کرد.

 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 173 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 4 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی ها مناسب برای تمام سنین
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...