تشک بادی روی آب پنجره ای صورتی اینتکس

intex 59895 pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
720,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب پنجره ای صورتی اینتکس سری جدید تشک های بادی مخصوص استفاده در سطح آب می باشد که بدنه ای ضخیم دارد و دارای قابلیت غیر قابل نفوذ می باشد. این محصول از رنگبندی متنوع برخوردار است تا کسانی که به دنبال خرید آن می باشند بتوانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و محصولی سازگار را به دست آورند تا در نهایت در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت ببرند. بدنه در برابر عوامل محیطی مقاومت دارد و دارای تحمل وزن بالا نیز می باشد. به طوری که افراد می توانند آن را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند.

خرید تشک بادی روی آب پنجره ای صورتی اینتکس جدید این محصول به دلیل بادی بودن در زمان خالی بودن از باد به صورت تاشو در می آید و می تواند به مکان های مختلف هدایت شود و به این ترتیب مناسب ترین گزینه برای مسافرت و گردش است تا بتوان با رسیدن به مکان مورد نظر نسبت به راه اندازی آن به وسیله یک پمپ باد مناسب اقدام کرد. در ساختار محصول محلی جهت قرار دادن سر و گردن وجود دارد که آرامش و راحتی را ایجاد می کند و می تواند از بروز گردن درد جلوگیری سازد. به این ترتیب محصولی بی عیب و نقص می باشد که با قیمت مناسب به فروش می رسد و می توان بدون نیاز به سایر وسایل نسبت به داشتن آن اقدام کرد و ساعات خوشی را سپری نمود. این محصول را می توان به دلیل داشتن بدنه ای غیر قابل نفوذ نسبت به آب برای مدت زمان طولانی در سطح آب قرار داد و تعادل لازم را ایجاد کرد. همچنین افراد نیز می توانند بر روی آن قرار گیرند و تعادل داشته باشند و از واژگونی به داخل آب نیز جلوگیری می کند. از این رو مزیت های زیادی دارد که افراد می توانند در طی سال های زیاد از آن بهره برداری نمایند و بهترین اوقات را داشته باشند. به جهت خرید آسان تشک بادی روی آب پنجره ای صورتی اینتکس با قیمت مناسب به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 پنجره شفاف با قابلیت مشاهده زیر آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...