تشک بادی روی آب ریلکسی کف توری تکیه گاه دار صورتی

gradient color floating bed pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
1,500,000
1,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب ریلکسی کف توری تکیه گاه دار صورتی به جهت حضور در سطح آب های آرام ساخته شده است که دارای بدنه ای غیر قابل نفوذ می باشد که با تو خالی بودن و داشتن وزن کم در سطح آب به صورت شناور باقی می ماند و می تواند از واژگونی به داخل آب جلوگیری کند. به این ترتیب کسانی که دارای عدم تعادل در حضور در داخل آب می باشند می توانند از این محصول جهت ایجاد بهترین موقعیت استفاده نمایند و بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند و دچار مشکل نشده و در نهایت لذت حضور در محیط های آبی را به دست آورند. به این ترتیب تشک بادی روی آب محصولی پر فروش و محبوب است که برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب شده است و می تواند استفاده و بهره برداری شود. این محصول رنگبندی متنوع نیز دارد که مورد معرفی شده به رنگ صورتی در اختیار افراد می باشد و می توان با توجه به سلیقه خود نسبت به خرید محصول اقدام کرد و از آن لذت برد. 

خرید تشک بادی روی آب ریلکسی کف توری تکیه گاه دار صورتی ارزاناین محصول کاربردی و منحصر به فرد به راحتی در مسافرت و گردش به همراه افراد می باشد و به دلیل داشتن بدنه تاشو و منحصر به فرد در حالت خالی بودن از باد فضای کمی را اشغال می کند و بدون محدودیت می تواند در مسافرت و گردش همراه افراد باشد. از این رو برای رفتن به مکان های مختلف به راحتی حمل می شود و با رسیدن به محل به وسیله انواع پمپ باد دستی و برقی و یا فندکی و یو اس بی می توان آن را در کم ترین زمان راه اندازی کرد و از وجود آن بهره مند شد. این محصول دارای قابلیت قرار گیری آسان می باشد و به راحتی وارد آب شده و از آن خارج می گردد. همچنین برای استفاده یک فرد ساخته شده است که با وجود وزن بالا نیز بتوانند از آن استفاده نمایند. چنانچه تمایل به خرید تشک بادی روی آب ریلکسی کف توری تکیه گاه دار صورتی دارید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 155 سانتي متر
 عرض 73 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 500 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای نشیمنگاه شفاف
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 طراحی در دو طیف رنگی مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...