شناور بادی روی آب بزرگ رنگی مدل جوجه

intex 57556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
1,600,000
1,380,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب بزرگ رنگی مدل جوجه از سری محصولات باکیفیت و زیبا می باشد که با بدنه بزرگ موقعیت را برای استفاده رده سنی مختلف مهیا می سازد. این محصول دارای استاندارد های لازم نیز بوده است که با این وجود می توان با تکیه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب آن را خریداری کرده و در مسافرت و گردش از آن بهره برداری کرد. شناور بادی روی آب قرار می گیرد و دارای تعادل زیاد می باشد تا افراد نیز بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه کنند و سبب داشتن روز خوش برای آن ها شود. چرا که در محیط های آبی حضور داشتن و داشتن تفریحات مهیج آبی برای تمامی رده های سنی لذت بخش می باشد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را برای افراد داشته باشد تا در اوقات فراغت و زمانی که هوا مطلوب است بهترین شرایط را تجربه کنند. به این ترتیب حضور در محیط های آبی با داشتن شناور بادی روی آب سبب خوشایند افراد می گردد و خرید این محصول به آن ها توصیه می شود. شناور بادی روی آب مد نظر دارای دستگیره نگه دارنده است تا ورود آن به داخل آب و خروج آن از آب به راحتی صورت گیرد. 

خرید شناور بادی روی آب بزرگ رنگی مدل جوجه ارزانهمچنین افراد بتوانند به راحتی بر روی آن قرار گیرند و به تفریحات آبی خود و حضور در محیط های آبی بپردازند. با این وجود است که فروش بالایی دارد و جزو برترین نمونه از محصولات بادی می باشد که ساخت شرکت اینتکس بوده و از نهایت کیفیت لازم برخوردار می باشد. بدنه ضخامت زیادی دارد و در برابر فشار وزن افراد سازگاری دارد و می توانند به درستی بر روی آن قرار گیرند و دچار هیچ مشکلی در زمان استفاده از محصول نشوند. در این صورت بهترین گزینه برای مسافرت و گردش نیز بوده است و به راحتی راه اندازی می شود. خرید شناور بادی روی آب بزرگ رنگی مدل جوجه تنها با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

 نوع تفریحی
 طول 147 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 وزن 2.1 کیلوگرم
 جنس رویهوینیل
 جنس بخش کناریوینیل
 جنس کفوینیل دو لایه
 پمپ -
تحمل وزن 40 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
دارای دستگیره نگهدارنده
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
مناسب برای 3 سال به بالا
 اقلام همراه-------------


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...