تشک بادی روی آب پنجره ای آبی نارنجی اینتکس

intex 59895 blue orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
720,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب پنجره ای آبی نارنجی اینتکس جدید ترین و خاص ترین تشک بادی روی آبی می باشد که امروزه افراد به آن نیاز دارند و می توانند در سطح آب های آرام تعادل لازم جهت حضور را داشته باشند و بتوانند این موقعیت را برای ساعات طولانی حفظ کنند. تشک بادی روی آب رنگبندی متنوعی دارد که در این صورت افراد می توانند با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه را انتخاب کرده و محصولی محبوب را برای خود داشته باشند. این محصول دارای بدنه ای ضخیم می باشد که قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب را دارد و دارای قابلیت غیر قابل نفوذ بودن نیز می باشد. به طوری که سازگاری زیادی دارد و آب به داخل آن نفوذ نمی کند.

خرید تشک بادی روی آب پنجره ای آبی نارنجی اینتکس ارزان محصول مورد نظر ظرفیت تک نفره دارد و برای استفاده یک فرد ساخته شده است که دارای تحمل وزن بالا نیز می باشد که افراد می توانند بهترین و سازگار ترین حالت ممکن را داشته باشند و از آن لذت ببرند. از این رو می توان به مزیت های زیاد آن اشاره داشت که سبب شده است رضایت مخاطب جلب شود و افراد دیگر نیز به سمت خرید آن کشیده شوند. تشک بادی روی آب دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد تا سر و گردن نیز در شرایط استاندارد قرار گیرند و دچار مشکل نشوند. در زمان نیاز به راه اندازی محصول با توجه به وجود دو دریچه باد در ساختار محصول افراد می توانند پمپ باد را به دریچه ها متصل کرده و باد را وارد بدنه کنند و در نهایت محصول را برای استفاده و بهره برداری آماده سازند. به این ترتیب شرایط برای راه اندازی آسان نیز مهیا می باشد و می تواند در کم ترین زمان آماده استفاده و بهره برداری گردد. تشک بادی روی آب دارای دو رنگ زیبا و جذاب است که مورد توجه قرار گرفته است و می تواند فروش بالایی داشته باشد. چنانچه تمایل به خرید تشک بادی روی آب پنجره ای آبی نارنجی اینتکس دارید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 پنجره شفاف با قابلیت مشاهده زیر آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...