شناور بادی روی آب فلامینگو بست وی بزرگسال

Bestway 41110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب فلامینگو بست وی بزرگسال با تحمل وزن بالا قادر به ایجاد موقعیت دلخواه برای بزرگسال در محیط های آبی می باشد که از مزیت های زیادی نیز برخوردار است. به طوری که با خرید آن می توان بهترین اوقات را تجربه کرد و از داشتن تفریحات مهیج آبی لذت برد. این محصول بی نظیر دارای تعادل لازم جهت حضور در محیط های آبی می باشد و بر روی سطح آب به صورت شناور قرار می گیرد و افراد را نیز بر روی خود حفظ می کند تا تعادل آن ها نیز تضمین شود و بتوان بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن این محصول بی نظیر لذت برد. 

خرید شناور بادی روی آب فلامینگو بست وی بزرگسال ارزانطراحی بی نظیر و سه بعدی این محصول سبب شده است که افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده شوند و تمایل به داشتن آن داشته باشند و بتوانند در طول سال های زیاد از آن بهره برداری نمایند. چرا که بدنه در زمان استفاده نکردن نیز خالی از باد می شود و می تواند به صورت تاشو در بیاید و در نهایت فضای کمی را اشغال می کند تا به راحتی در کنار محصولات مختلف در مسافرت و گردش همراه افراد باشد. در زمان رسیدن به مکان مورد نظر تنها می توان با در دست داشتن پمپ باد مناسب محصول را باد کرد و راه اندازی را انجام داد و در نهایت توانست بهترین تفریحات آبی را تجربه کرد. این محصول که به عنوان شناور بادی روی آب پر فروش ساخت شرکت بست وی معرفی می شود محبوبیت زیادی دارد و از طراحی محبوب افراد که فلامینگو می باشد تشکیل شده است تا در نظر تمامی علاقه مندان محبوبیت داشته باشد و برای آن ها یکی از بهترین مواد باشد. این شناور بادی دارای دستگیره حمل نیز می باشد تا بتوان محصول را به راحتی وارد آب کرد و از آن خارج نمود و همچنین به راحتی بر روی آن قرار گرفت. چنانچه تمایل به خرید شناور بادی روی آب فلامینگو بست وی بزرگسال با مزیت های گفته شده دارید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 178 سانتی متر
 ارتفاع 124 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن2.84 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
مناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...