توپ بادی جدید مدل هاوایی

intex 59040np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان

توپ بادی جدید مدل هاوایی از سری محصولات با کیفیت و سازگار می باشد که با دوام بالا می تواند موقعیت را برای بهره برداری از یک روز تعطیل مهیا سازد تا بتوان به صورت دست جمعی از بازی با توپ لذت برد. این محصول اندازه و ابعاد مناسبی دارد که در این صورت می توان بدون در نظر داشتن بادی بودن و توخالی بودن ان در مسافرت و گردش از محصول استفاده کرد. بدنه ضخامت زیادی دارد و با وجود شفاف بودن در برابر ضربه مقاومت بالا از خود نشان می دهد. علاوه بر این موارد دارای قابلیت استفاده طولانی مدت در برابر اشعه خورشید نیز می باشد و می تواند فشار باد داخل خود را محافظت کند و از افزایش آن نیز جلوگیری نماید.

خرید توپ بادی جدید مدل هاوایی ارزان به این ترتیب توپ بادی ساختاری با طراحی جدید دارد که شفافیت آن بسیار زیاد شده است و می توان با در نظر گرفتن موقعیت خود از آن در طی مسافرت و گردش استفاده کرد. طرح های روی بدنه شفاف محصول ثابت و بدون تغییر  می باشد و می تواند در طی سال های زیاد باقی بماند و دچار پس دادن رنگ به محیط نیز نمی شود. این بدنه بدون پلیسه است و فاقد هر گونه بخش تیز می باشد. به همین خاطر گزینه ای مناسب برای رده سنی کودک است و می تواند بهترین موقعیت و شرایط را برای کودکان رقم بزند. توپ بادی رنگبندی شادی دارد که برای کودکان جذابیت دارد و جزو محصولات مورد علاقه این رده سنی می باشد که با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توان نسبت به خرید این محصول اقدام کرد و ساعات خوشی را رقم زد. در زمان جا به جایی و حمل محصول نیز می توان باد داخل بدنه را تخلیه کرد تا به راحتی بدنه تاشو شود و بتوان آن را حمل و جا به جا نمود. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید توپ بادی جدید مدل هاوایی می باشید و محصولی دلخواه می خواهید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و محصول را سفارش دهید.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...