کیسه بوکس بادی کودک مدل گلادیاتور

bestway 52288

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
390,000 تومان
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی کودک مدل گلادیاتور به دلیل داشتن ظاهری خاص مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است که تمایل به خرید محصول دارند و می توانند محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند. این محصول جهت تخلیه انرژی کودکان ساخته شده است که در بخش کف دارای مخزن آب می باشد تا تعادل همواره برقرار باشد و امکان قرار گیری محصول بر روی سطح زمین وجود داشته باشد. در نتیجه می توان از داشتن آن لذت برد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد و از این محصول نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. کیسه بوکس بادی مد نظر از بدنه ای توخالی تشکیل شده است که تنها یک مخزن آب در بخش کف دارد. جهت راه اندازی درست این محصول ابتدا باید مخزن پر از آب شود و سپس به وسیله انواع پمپ باد محصول را راه اندازی کرد. 

خرید کیسه بوکس بادی کودک مدل گلادیاتور جدیداز این رو گزینه ای مناسب برای تفریح و مسافرت نیز می باشد که می توان با تکیه بر کیفیت و کارایی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. رنگبندی و طراحی خاصی که شامل این محصول شده است توجه کودکان را به خود جلب کرده است و می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند. در این صورت برای به همراه داشتن آن در مسافرت و گردش تنها می توان باد داخل بدنه را خالی کرد و آن را به صورت تاشو در آورد و زمانی که به محل مورد نظر رسید ابتدا با پر کردن مخزن آب بخش کف را سنگین کرد و سپس باد مورد نیاز محصول را تامین نمود. این محصول از ضخامت زیاد بدنه تشکیل شده است و می تواند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و در نهایت می تواند برای کودکان لذت داشتن تفریحات مهیج را داشته باشد. به این ترتیب مناسب هدیه دادن در روز های خاص به کودکان نیز می باشد. خرید کیسه بوکس بادی کودک مدل گلادیاتور تنها با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

 نوع طرح دار
 قطر 74 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 وزن 650 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...