سرسره بادی بزرگ مدل Racing fun slide اینتکس

intex 57167

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

سرسره بادی بزرگ مدل Racing fun slide اینتکس بهترین محصول برای گذراندن یک تابستان عالی می باشد که دارای بدنه ای مقاوم با طول عمر بالا است. به طوری که افراد می توانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام کنند و با خیالی آسوده در طی سال های زیاد از آن بهره برداری نمایند. این محصول از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است که غیر قابل نفوذ است و بادی می باشد. با باد کردن بدنه می توان محیطی منحصر به فرد را ایجاد کرد تا افراد بتوانند بر روی آن بهترین تفریحات آبی را داشته باشند. در کنار سرسره بادی بزرگ مد نظر که ترکیبی از بهترین رنگبندی نیز می باشد دو عدد تشک بادی روی آب مدل ماشین وجود دارد که به وسیله آن افراد می توانند بر روی سرسره بادی به راحتی سر بخورند و شرایط خوبی داشته باشند. به این ترتیب با استاندارد های لازم می توانند بهترین اوقات را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند و بتوانند ساعات خوشی را کسب کنند. 

خرید سرسره بادی بزرگ مدل Racing fun slide اینتکس ارزانتمامی بخش های تشکیل دهنده محصول از رنگبندی شاد و متنوع تشکیل شده است که افراد می توانند آن را برای تمامی رده های سنی مورد بهره برداری قرار دهند. به دلیل زیبایی زیاد کودکان نیز به سمت داشتن این محصول کشیده می شوند و می توانند تفریحات مهیج را داشته باشند. همان طور که از تصویر محصول مشخص است این وسیله مهیج سبب افزایش جنب و جوش افراد می شود و می تواند ساعات خوشی را تشکیل دهد. به این ترتیب کسانی که به دنبال ایجاد تفریحات خاص و منحصر می باشند می توانند در فضای باز نسبت به راه اندازی این محصول اقدام کنند و لحظات شادی را ایجاد سازند و بهترین موقعیت را در شرایط استاندارد و ایمن کسب نمایند. جهت خرید سرسره بادی بزرگ مدل Racing fun slide اینتکس با کیفیت اصل و اورجینال به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوع خانگی ، تفریحی
 طول 561 سانتی متر
 عرض 119 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.40 میلی متر
 جنس رویه وینیل طرح چرم مات
 جنس بخش کناریوینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
سنین مورد استفاده بالای 6 سال
 وزن 12 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای شیب بالا
 دارای دو ماشین بادی مخصوص سرسره
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...