توپ بادی بچگانه مدل میوه های استوایی

intex 59040 new

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
کمی صبر کنید...

توپ بادی بچگانه مدل میوه های استوایی محصولی بی نظیر برای داشتن تفریحات مهیج می باشد که دارای خصوصیات منحصر به فرد است و از کیفیت بالا برخوردار می باشد. این محصول از بدنه ای ضخیم نیز تشکیل شده است که غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت می باشد و می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب شود و دچار مشکل نیز نشود. بدنه محصول از باکیفیت ترین مواد اولیه تشکیل شده است که در برابر عوامل مختلف مقاومت دارد. به طور مثال قابلیت استفاده در طی مدت زمان طولانی در معرض تابش خورشید را دارد و همچنین قابلیت استفاده در محیط های آبی را دارد و می تواند بدون مشکل استفاده شود. توپ بادی با طرح های چاپی و زیبا بر روی خود توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و دارای استاندارد های لازم می باشد و می تواند زیبایی زیادی را ایجاد کند. 

خرید توپ بادی بچگانه مدل میوه های استوایی ارزانبه این ترتیب کسانی که به دنبال تهیه یک اسباب بازی بادی برای فرزندان خود می باشند می توانند این محصول را با قیمت اندک برای فرزندان خود سفارش دهند و یا این که به عنوان هدیه برای آن ها خریداری نمایند. در نتیجه قابلیت های زیادی دارد و با وجود سادگی ساختار می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد و به راحتی مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول به وسیله پمپ باد ساده و دستی راه اندازی می شود و در کم ترین زمان باد داخل آن را پر می کند و می تواند برای استفاده و بهره برداری آماده شود. در صورت نیاز به جمع آوری محصول نیز باد داخل آن را می توان تخلیه کرد و به سرعت بدنه را به صورت تاشو در آورد و به صورت کمجا برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش و یا نگه داری از آن آماده کرد. انتخاب و خرید توپ بادی بچگانه مدل میوه های استوایی با قیمت ارزان با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران انجام می گیرد.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...