توپ بادی بزرگ راه راه رنگی

intex 59065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
420,000 تومان
کمی صبر کنید...

توپ بادی بزرگ راه راه رنگی از سری محصولات جدید ساخت شرکت اینتکس است که با قطر بزرگ روانه بازار شده است تا بزرگسالان نیز از داشتن توپ بادی بهره مند گردند و به تفریحات مهیج مشغول شوند. این محصول بی نظیر از بدنه ای با کیفیت بالا تشکیل شده است که ضخامت زیادی دارد و در پی آن از مزیت های متعدد دیگری نیز برخوردار می باشد. به طوری که با خرید آن می توان به بهترین شکل از داشتن محصول بهره برداری کرد و اوقات خوشی را کسب کرد. یکی از مهم ترین مزیت هایی که در این محصول وجود دارد داشتن بدنه ضد آب می باشد که در این صورت آماده استفاده در محیط های آبی نیز می باشد و می توان در محیطی مانند استخر از داشتن آن لذت برد. بدنه سبک و قابل حمل است و در حالت خالی بودن از باد نیز فضای کمی را اشغال می کند و قابلیت تاشو بودن بدنه نیز وجود دارد. 

خرید توپ بادی بزرگ راه راه رنگی ارزانبه این ترتیب می توان نسبت به انتخاب و خرید محصول اقدام کرد و توانست ساعات خوشی را سپری کرد و توانست بهترین تفریحات را در محیط خشکی و یا در محیط های آبی به دست آورد. در طراحی محصول رنگ های شاد و متنوع به کار رفته است که موجب رضایت مخاطب می شود و دلیلی بر پر فروش بودن محصول می باشد. این محصول بدنه ای گرد و بدون پلیسه دارد که می تواند سازگاری زیادی با محیط داشته باشد و سبب تفریحات مهیج شود. در زمان رفتن به مسافرت و گردش به راحتی می توان این محصول را به همراه داشت و تنها با داشتن یک پمپ باد محصول را راه اندازی کرد و توانست ساعات طولانی از این محصول بی نظیر لذت برد. به جهت انتخاب و خرید توپ بادی بزرگ راه راه رنگی با قیمت مناسب و طول عمر بالا تنها می توان به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرد و محصول را به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش داد تا هم از محصول با قیمت مناسب برخوردار بود و هم از اورجینال بودن آن اطمینان داشت.

نوع گرد
 قطر 107 سانتی متر
 رنگبندی داخلی قرمز ، آبی ، سبز ، زرد
 وزن 500 گرم
 جنس پلاستیک PVC نرم
 ضخانت بدنه 0.23 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...