توپ بادی جدید مدل ماهی

intex 59040np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان

توپ بادی جدید مدل ماهی به عنوان یک محصول اصل و اورجینال می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو با دوام ترین وسایلی باشد که در دسته بندی اسباب بازی های بادی قرار دارد و می تواند تایم طولانی برای کودکان و بزرگسال تفریحات مهیج را رقم بزند. توپ بادی طراحی جدید و خاصی دارد که در این صورت می تواند مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گیرد و برای آن ها کاربردی و منحصر به فرد باشد. به این ترتیب علاقه مندان می توانند نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام نمایند و لحظات خوشی را تجربه نمایند و در روز های تعطیل تفریحات مهیج را داشته باشند. محصول مورد نظر به دلیل داشتن سازگاری زیاد و بدنه ضخیم می تواند در برابر ضربه های محکم مقاومت داشته باشد و دارای سازگاری زیاد باشد. به طوری که دچار مشکل نشود و بتوان با خیالی آسوده از آن بهره برداری کرد. 

خرید توپ بادی جدید مدل ماهی ارزاناما در اثر برخورد اشیاء تیز دچار تغییر حالت می شود و بدنه سوراخ می گردد. به این ترتیب می بایست از برخورد چنین مواردی به بدنه خودداری کرد و نسبت به مراقبت کردن از محصول اقدام نمود و توانست ساعات خوشی را کسب کرد و از داشتن این محصول در طی سال های زیاد بهره مند شد. وزن محصول نیز به گونه ای می باشد که به راحتی جا به جا و حمل می شود و می تواند استاندارد های لازم را برای افراد داشته باشد. با این وجود است که به همراه داشتن آن در مسافرت و گردش آسان است و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد. این محصول با رنگبندی جذابیت که در طرح های چاپی آن وجود دارد معرفی می شود و می تواند زیبایی زیادی را شامل شود. چنانچه به دنبال خرید توپ بادی جدید مدل ماهی می باشید و فروشگاهی را مد نظر ندارید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...