توپ بادی بچگانه اینتکس مدل بستنی

intex 59040 new

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
کمی صبر کنید...

توپ بادی بچگانه اینتکس مدل بستنی جدید ترین مدل ارائه شده در شرکت اینتکس است که در دسته بندی توپ های بادی قرار دارد و می تواند با داشتن مزیت های زیاد بهترین اوقات را برای کودکان رقم بزند. این محصول بی نظیر دارای طرح های چاپی و رنگی بر روی بدنه می باشد که شامل بستنی های متنوع است و رنگبندی جذابی را ایجاد کرده است تا محصول فانتزی شده و مناسب ترین محصول برای کودکان باشد. به دلیل مخاطب بودن کودکان برای این محصول تولید کننده از طرح های محبوب کودکان استفاده کرده است که رنگ های مطابق با روحیات آن ها دارد و می تواند جذاب ترین گزینه برای خرید باشد. به این ترتیب برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب و خریداری می شود و می تواند تفریحات مهیج را برای آن ها رقم بزند. 

خرید توپ بادی بچگانه اینتکس مدل بستنی ارزاناین محصول مناسب استفاده در محیط های آبی نیز می باشد که با داشتن بدنه غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت می تواند در این موقعیت قرار گیرد و تفریحات خاصی را رقم بزند. در این صورت با داشتن وزن کم و قابلیت حمل آسان می توان آن را در مسافرت و گردش به مکان های آبی استفاده کرد و تفریحات مهیج را رقم زد و توانست ساعات خوشی را به وسیله این محصول در محیط های آبی ایجاد نمود. توپ بادی مناسب استفاده در خشکی نیز می باشد و به صورت مداوم قابلیت استفاده در منزل را نیز دارد و می تواند با قابلیت راه اندازی آسان در محیط های مختلف مورد بهره برداری قرار گیرد. چرا که در ساختار آن یک دریچه باد وجود دارد که با اتصال به پمپ باد می توان راه اندازی آن را انجام داد و در کم ترین زمان محصول را برای استفاده مهیا ساخت. علاقه مندان می توانند با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران خرید توپ بادی بچگانه اینتکس مدل بستنی را انجام دهند و از آن در مسافرت و گردش استفاده نمایند.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...