کیسه بوکس بادی کودک مدل مرد مبارز

bestway 52288

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
390,000 تومان
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی کودک مدل مرد مبارز جدید ترین محصول شرکت بست وی است که برای رده سنی کودک ساخته شده است و دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. به این ترتیب کسانی که قصد خرید اسباب بازی مهیج برای فرزندان خود دارند می توانند این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال تهیه نمایند و برای استفاده در طی سال های زیاد در اختیار داشته باشند. این محصول سبب تخلیه انرژی کودکان می شود و می تواند خشم و یا هیجان آن ها را کنترل کند و در نهایت می تواند برای آن ها مقاوم ترین بدنه جهت چنین اعمالی باشد. کیسه بوکس بادی دارای طراحی جدید و خاص می باشد که گویی یک مرد مبارز رو به روی افراد قرار دارد و با آن مبارزه می کنند. به این ترتیب مزیت های زیادی دارد و افراد می توانند آن را به عنوان هدیه نیز برای کودکان تهیه نمایند. 

خرید کیسه بوکس بادی کودک مدل مرد مبارز ارزاناین محصول در ساختار خود دارای کیسه آب در بخش کف می باشد که با پرکردن می تواند سنگینی زیادی در این قسمت ایجاد سازد. از این رو محصول محکم بر روی سطح قرار می گیرد و با ضربه زدن به بدنه مجدد به سر جای خود بر می گردد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشد. از این رو تعادل همواره برقرار است و بازی های مهیج برای کودکان رقم می خورد. کیسه بوکس بادی رنگبندی دلخواهی نیز دارد و طراحی آن نیز دقیق و زیبا می باشد و می توان به وسیله یک پمپ باد نسبت به راه اندازی آن اقدام کرد و از آن لذت برد. این محصول یک دریچه برای باد کردن دارد که در زمان تخلیه باد نیز از این طریق تخلیه می گردد و می توان بدنه را برای جمع آوری و تاشو کردن آماده کرد. این محصول ساخت شرکت بست وی می باشد و با بهترین مواد اولیه ساخته شده است و برای طور عمر بالا می باشد. خرید کیسه بوکس بادی کودک مدل مرد مبارز تنها از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران انجام می شود.

 نوع طرح دار
 قطر 74 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 وزن 650 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...