توپ بادی جدید مدل آناناس

intex 59040np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان

توپ بادی جدید مدل آناناس که ساخت شرکت اینتکس می باشد دارای قابلیت راه اندازی آسان بوده است که می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و بهترین موقعیت را کسب نمود. این محصول دلخواه با بدنه ای ضخیم و کاربردی می تواند لذت داشتن تفریحات مهیج را به کودکان ببخشد و برای استفاده افراد بزرگسال به همراه کودکان نیز گزینه ای مناسب می باشد. به این ترتیب فروش بالایی دارد و افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند در طی ساعات طولانی بهترین تفریحات مهیج را داشته باشند. توپ بادی بدنه ای مقاوم و ضخیم دارد که در برابر ضربه و برخورد دارای سازگاری زیاد می باشد و دچار مشکل نمی شود و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. 

خرید توپ بادی جدید مدل آناناس جدیددر زمان رفتن به مسافرت و گردش نیز جزو اسباب بازی های بادی ضروری می باشد که افراد تمایل به داشتن آن دارند و قصد به همراه داشتن آن در زمان حضور در مسافرت و گردش را دارند. به این ترتیب می توانند بدنه را در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو در بیاورند و به همراه خود داشته باشند و از داشتن آن در طی سال های زیاد لذت ببرند. این محصول به وسیله پمپ باد دستی راه اندازی می شود و نیاز به میزان باد کم دارد و به سرعت برای استفاده و بهره برداری آماده می گردد. در زمان نیاز به جمع آوری نیز به راحتی تخلیه می گردد و می توان در کم ترین زمان نسبت به جمع کردن بدنه اقدام نمود. توپ بادی دارای طرح های چاپی و زیبا بر روی خود می باشد که زیبایی آن را زیاد کرده است و سبب جذب مخاطب شده است. به این ترتیب پیشنهاد می شود که به خرید آن اقدام نمایید. به جهت انتخاب و خرید توپ بادی جدید مدل آناناس با طول عمر بالا تنها می توان به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمود.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...