توپ بادی بچگانه اینتکس مدل ماهی

intex 59040 new

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
کمی صبر کنید...

توپ بادی بچگانه اینتکس مدل ماهی به دلیل داشتن قطر 51 سانتی متری به عنوان محصولی مناسب برای رده سنی کودک معرفی می شود که در محیط های آبی و یا در خشکی می تواند مورد استفاده قرار گیرد و ساعات خوشی را برای افراد رقم بزنند. این محصول مناسب بازی و تفریح کودکان به همراه والدین خود نیز می باشند که در این صورت در مسافرت و گردش همراه آن ها می باشد و می تواند در اوقات فراغت آن ها مورد بهره برداری قرار گیرد. به دلیل داشتن بدنه بادی و توخالی که وزن کمی نیز دارد توپ بادی می تواند در سطح آب بماند و به داخل آن فرو نرود و بتواند مورد بازی و سرگرمی افراد قرار گیرد. 

خرید توپ بادی بچگانه اینتکس مدل ماهی ارزانتوپ بادی با ساختار رنگی که متشکل از رنگبندی متنوع می باشد و همچنین داشتن طرح های چاپی و زیبا مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است که به وسیله آن می توانند در مسافرت و گردش اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ترتیب دهند. این محصول بدنه ای گرد و فاقد پلیسه دارد و طرح های چاپی بر روی آن بدون تغییر می باشند و دچار پس دادن رنگ به محیط نمی شود و می تواند در گذر زمان و استفاده از آن در معرض تابش خورشید و در محیط های آبی رنگی ثابت و طرح های چاپی و بدون تغییر داشته باشد. به این ترتیب توپ بادی را می توان با قیمت مناسب برای تمامی تفریحات کودکان مورد خریداری قرار داد و از مزیت های آن بهره برداری کرد و نیازی به تهیه توپ های دیگر نیز نداشت. به طوری که تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و با پرداخت هزینه کم بتوانند این محصول منحصر به فرد را داشته باشند. توپ بادی به صورت تاشو و خالی از باد به راحتی حمل و جا به جا می شود و می تواند در مسافرت و گردش همراه افراد باشد. به جهت خرید توپ بادی بچگانه اینتکس مدل ماهی با قیمت مناسب به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
قابلیت استفاده در آب دارد
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 رده سنی بالای دو سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...