تشک بادی روی آب بست وی مدل لیمو گرد

Bestway 43159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان

تشک بادی روی آب بست وی مدل لیمو گرد بهترین و منحصر به فرد ترین محصول بادی است که با مواد اولیه با کیفیت تولید شده است و از طراحی سه بعدی و فانتزی تشکیل شده است. این محصول بی نظیر با بدنه ای گرد توانسته در محیط های آبی موقعیت استانداردی داشته باشد و برای افراد مورد بهره برداری آسان قرار گیرد و برای این افراد بهترین گزینه به حساب آید. تشک بادی روی آب جهت ایجاد تعادل و حضور در سطح آب های آرام ساخته شده است و دارای بدنه ای ضخیم می باشد که در گذر زمان هیچ مشکلی پیدا نمی کند و می تواند دارای سازگاری زیاد در زمان استفاده در معرض تابش خورشید باشد. به همین خاطر است که تشک بادی روی آب استاندارد و مقاوم است و دارای طراحی بی عیب و نقص می باشد و می تواند در طی سال های زیاد هیچ مشکلی برای افراد ایجاد نکند. 

خرید تشک بادی روی آب بست وی مدل لیمو گرد جدیداین محصول از بدنه ای با جنس وینیل تشکیل شده است که رنگبندی خاصی دارد و مورد علاقه عده زیاد از افراد قرار می گیرد که به دنبال داشتن تعادل در سطح آب می باشند. از این رو فروش بالایی دارد و جزو محبوب ترین محصولات برای استفاده طولانی مدت می باشد و می توان از آن لذت زیادی را کسب کرد. تشک بادی روی آب ساخت شرکت بست وی می باشد و به عنوان یک محصول اورجینال روانه بازار شده است و برای کسانی که تنها به دنبال خرید محصولات اصل می باشند انتخاب می گردد. محصول بدون پس دادن رنگ در اختیار افراد می باشد و سبب  استفاده طولانی مدت آن ها در محیط های آبی و در معرض تابش خورشید می شود و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را برای ان ها رقم بزند. این محصول برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش نیز مناسب است و دارای شرایط مناسب می باشد. کسانی که قصد خرید تشک بادی روی آب بست وی مدل لیمو گرد را دارند می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنند.

نوع تفریحی 
 طول 134 سانتي متر
 عرض 134 سانتي متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل طرح چرم
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 3 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...