تشک بادی روی آب بست وی مدل آناناس

Bestway 43159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان

تشک بادی روی آب بست وی مدل آناناس از طراحی شیک و خاص برخوردار می باشد که با داشتن کیفیت بالا توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو بادوام ترین و منحصر به فرد ترین تشک های بادی برای استفاده در سطح آب های آرام باشد. این محصول ساخت شرکت بست وی است که با قیمت مناسب روانه بازار شده است و می تواند برای افراد رضایت زیادی داشته باشد. چرا که هم طراحی سه بعدی و خاص دارد و هم دارای رنگبندی زیبا می باشد. به طوری که تمامی کسانی که قصد داشتن یک تشک بادی برای استفاده در سطح آب را دارند بتوانند بهترین موقعیت را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند.

خرید تشک بادی روی آب بست وی مدل آناناس ارزان تشک بادی روی آب بدنه ای استاندارد و مقاوم و ضخیم دارد تا با داشتن آن بتوان در طی سال های زیاد بهره برداری را انجام داد و دچار مشکل نشد. همچنین قابلیت راه اندازی آسان می باشد که تمامی افراد می توانند آن را برای استفاده در مکان مد نظر آماده سازند. تشک بادی روی آب مد نظر دارای بدنه ای از جنس وینیل است که نوعی پلاستیک فشرده برای تولید بهترین محصولات بادی است که دارای انعطاف بالا می باشد و می توان به راحتی آن را برای استفاده آماده کرد. بدنه برای راه اندازی و جمع آوری در دفعات زیاد آمادگی دارد و دارای استاندارد های لازم می باشد. به این ترتیب می توان بدون هر گونه محدودیت آن را برای افراد مورد بهره برداری قرار داد و شرایط استفاده از این محصول منحصر به فرد را مهیا کرد. بدنه بدون پس دادن رنگ به محیط استفاده می شود و در برابر اشعه خورشید نیز مقاومت بالا دارد و مورد استفاده افراد در فصول گرم سال قرار می گیرد. از این رو می توان گزینه ای مناسب محسوب شود. چنانچه به دنبال خرید تشک بادی روی آب بست وی مدل آناناس می باشید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعتفریحی
 طول 174 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.21 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه طرحدار
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 900 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب تمام سنین
 طراحی دوست داشتنی و جدید
 دارای رنگ جذاب
 دارای دو محفظه باد
 اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...