تشک بادی روی آب بست وی طرح آیس پک استوایی

bestway 44037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
1,550,000
1,350,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بست وی طرح آیس پک استوایی یکی از جذاب ترین نمونه های تشک بادی روی آب است که به تازگی روانه بازار شده و توانسته در مدت کوتاهی، توجه بسیاری از افراد را جلب کرده و به فروش بالایی برسد. این تشک بادی روی آب با طرح زیبا و جذاب به صورت آیس پک با میوه های استوایی طراحی شده است که بسیار زیبا بوده و توجه افراد را جلب می کند. بخش بالایی این تشک بادی به صورت یک تکه طراحی شده که مانند بالش بادی سرخود عمل کرده و فضای مناسبی برای قرار گیری سر و گردن فراهم می کند.

تشک بادی روی آب طرح آیس پک استوایی

بدنه تشک بادی روی آب نیز به صورت مواج می باشد که موجب می شود تا آب بر روی تشک بادی جمع نشود. هم چنین این نوع از بدنه موجب می شود تا تشک بادی انعطاف بالاتری از خود نشان دهد و فضای نرم و راحت برای دراز کشیدن ایجاد کند. این محصول دارای کیفیت بی نظیری بوده که طول عمر بالایی دارد و تا سال ها قابل استفاده است. بدنه این محصول از وینیل ساخته شده است که در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی داشته و در صورت رعایت نکات نگه داری، می توان به مدت طولانی از آن استفاده کرد. لازم به ذکر است برای برخورداری از طول عمر بالا لازم است نکات ساده ای را در استفاده از محصول رعایت بفرمایید. تحمل وزن ذکر شده مربوط به استفاده در داخل آب است. در خارج از آب باید از نشستن و پریدن بر روی تشک بادی خودداری کرده و از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری نمایید.ب

برای خرید تشک بادی روی آب بست وی طرح آیس پک استوایی با ارزان ترین قیمت به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین در صورت تمایل می توانید به صورت حضوری از فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را انجام دهید.

 نوع تفریحی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.37 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگی ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...