کیسه بوکس بادی جدید مدل بدنساز

intex 44672

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
280,000 تومان
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی جدید مدل بدنساز از سری محصولات کاربردی و پر استفاده برای رده سنی کودک می باشد که سبب تخلیه انرژی آن ها در زمان بازی می گردد و می تواند لذت زیادی برای آن ها داشته باشد. به این ترتیب مورد محبوب و پر فروشی است که امروزه تمامی کودکان تمایل به داشتن آن دارند و می توانند در اتاق خواب خود از آن استفاده نمایند. این محصول با ضربه زدن به بدنه دچار تحرک می شود اما به دلیل سنگین بودن بخش کف مجدد به حالت اولیه خود برمی گردد و می تواند شرایط دلخواهی داشته باشد. از این رو بهترین گزینه برای تخلیه انرژی می باشد و می تواند دارای دوام بالا در برابر فشار و ضربه باشد و بتوان شرایط خوبی را به راحتی تجربه نمود. 

فروش کیسه بوکس بادی جدید مدل بدنساز ارزانکیسه بوکس بادی مد نظر دارای طراحی زیبا و سه بعدی است که طرح مرد بدنساز می باشد و دارای رنگبندی شاد و زیبا بوده است تا در نظر کودکان جذابیت داشته باشد و بتوان با خیالی آسوده و با رضایت کامل نسبت به داشتن آن اقدام کرد و زیبایی زیادی را کسب نمود. این محصول بی نظیر قیمت مناسبی نیز دارد که در مقابل کیفیت بالا و سازگاری زیاد می تواند به صرفه باشد و برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب و خریداری می شود. به این ترتیب محبوبیت زیادی دارد و از جمله محصولات پر فروش در حال حاضر می باشد که کودکان می توانند از داشتن آن بهره کافی را ببرند و تایم طولانی به تفریحات مهیج دست پیدا کنند. کیسه بوکس بادی مد نظر دارای ارتفاع استاندارد نیز می باشد تا کودکان به راحتی به آن ضربه بزنند. همچنین دارای بدنه ای مقاوم و ضخیم نیز بوده است که در برابر ضربه سازگاری دارد و دچار مشکل نمی شود و ایجاد ترکیدگی در بدنه نمی کند. کسانی که به دنبال خرید کیسه بوکس بادی جدید مدل بدنساز می باشند می توانند از طریق نمایندگی اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازند.

 نوع طرح دار
 قطر 74 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...