قایق بادی یک نفره کایاک هیدروفورس مدل ونتورا

Bestway 65118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
23,000,000
20,560,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره کایاک هیدروفورس مدل ونتورا از نظر ظاهری جزو محبوب ترین قایق های بادی به شمار می آید که ساخت شرکت بست وی است و می تواند بهترین و خاص ترین موقعیت را برای افراد ایجاد کند. این محصول از بدنه ای بادی و ضخیم تشکیل شده است که دارای قابلیت غیر قابل نفوذ بودن نسبت به آب است و می تواند در طی ساعات طولانی در محیط های آبی استفاده شود و دچار مشکل نیز نشود. ساختار بدنه به شکل باریک و نوک تیز است که به دنبال آن مزیت های زیادی ایجاد شده است که برای داشتن موقعیت مد نظر از آن بهره برداری می شود. 

خرید قایق بادی دونفره کایاک هیدروفورس مدل ونتورا ارزانچنین ساختاری در داخل آب سرعت و شتاب زیادی خواهد داشت و به راحتی می تواند سطح آب را بشکافد و سرعت زیادی داشته باشد و مسیر های طولانی را نیز بپیماید. به این ترتیب کسانی که برای گشت و گذار در محیط های آبی به دنبال قایق بادی می باشند می توانند این محصول را داشته باشند و کسانی که برای قایقرانی به دنبال قایقی مناسب با سرعت و شتاب زیاد می باشند نیز می توانند این محصول را مورد خریداری قرار دهند. از این رو کاربرد آسان دارد و تنها به وسیله پمپ باد آماده بهره برداری می گردد. در زمان خرید محصول به خریداران پمپ باد و پارو ارائه می شود که بابت آن هزینه جداگانه پرداخت نمی شود. در نتیجه خرید این محصول به صرفه می باشد و می تواند رضایت مخاطب را به دنبال داشته باشد. پارو از باکیفیت ترین موارد بوده است که برای استفاده در طی سال های زیاد ساخته شده است و می تواند برای دیگر قایق های بادی نیز کاربرد داشته باشد. از این رو گزینه ای منحصر به فرد است که با قیمت مناسب به فروش می رسد و کسانی که تمایل به داشتن آن دارند می توانند به درستی خرید خود را انجام دهند. قایق بادی یک نفره کایاک هیدروفورس مدل ونتورا در نمایندگی اینتکس ایران موجود است که از این طریق خریداری می شود.


 نوعتفریحی
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 280 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC بادشو
 پمپدارد
 نوع پمپ از نوع پمپ باد دستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 13.5 کیلوگرم
دارای یک عدد صندلی با تکیه گاه
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 دارای کش باربند برای نگهداری لوازم شخصی
کد محصولbestway 65118

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...