قایق بادی کایاک هیدروفورس تکنفره با پارو

bestway 65115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
9,800,000
8,950,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک هیدروفورس تکنفره با پارو دارای طراحی بی عیب و نقص و خاص می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و می تواند محصولی خاص در زمان گشت و گذار در محیط های آبی باشد. به این ترتیب کسانی که به دنبال یک قایق مناسب با قیمت ارزان می باشند که تمامی مزیت های لازم را داشته باشد و بتوان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد می توانند این محصول را مد نظر داشته باشند که هم کیفیت برتر دارد و هم دارای پارو و پمپ باد می باشد. به این ترتیب به درستی راه اندازی و نصب می شود و می توان از داشتن آن بهره کافی را برد. قایق بادی مد نظر بدنه ای کشیده و نوک تیز دارد که سبب ایجاد مزیت های زیاد می شود. 

خرید قایق بادی کایاک هیدروفورس تکنفره با پارو ارزانمزیت هایی مانند داشتن سرعت و شتاب زیاد در محیط های آبی سبب شده است که افراد بتوانند در مسابقات قایقرانی نیز به راحتی حضور داشته باشند و از شرایط لذت ببرند و بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند. این محصول بی نظیر که ساخت شرکت بست وی است پر فروش و منحصر به فرد می باشد و در مسافرت و گردش نیز به راحتی همراه افراد می باشد. چرا که بدنه در حالت خالی بودن از باد به صورت تاشو در می آید و می تواند فضای کمی را اشغال کند در نتیجه حمل آن آسان می گردد و می توان به راحتی توسط افراد هدایت شود. با وجود پمپ باد در کنار محصول نیز راه اندازی به درستی اتفاق می افتد و می توان در کم ترین زمان محصول را برای استفاده آماده کرد و توانست از وجود آن بهره برداری کرد. رنگبندی بدنه نیز سبب جلب توجه شده است که در این صورت افراد به سمت خرید آن کشیده شده اند و می توانند موقعیت دلخواهی در محیط های آبی داشته باشند. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید قایق بادی کایاک هیدروفورس تکنفره با پارو می باشید پیشنهاد می شود که تنها از طریق فروشگاه اینتکس ایران اقدام نمایید.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 275 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.6 کیلوگرم
دارای پارو
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب حمل
دارای صندلی و تکیه گاه بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...