قایق بادی جیمینی دونفره هیدورفورس مدل کاسپین

Bestway 65046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
43,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی جیمینی دونفره هیدورفورس مدل کاسپین از  سری محصولات حرفه ای تولید شده توسط شرکت بست وی است که دارای بدنه ای مقاوم و ضخیم می باشد که در محیط های آبی با بدنه غیر قابل نفوذ نسبت به آب قرار می گیرد و می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد. این محصول از محصولات با کیفیت و مقاوم می باشد که در بین قایق های بادی بهترین گزینه با داشتن طول عمر بالا بوده است. به همین خاطر است که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است تا با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمایند و اوقات خوشی را کسب کنند. قایق بادی مد نظر مزیت های زیادی دارد که بر این اساس می توان آن را به عنوان یک قایق دائمی در محیط های آبی قرار داد و از آن بهره برداری کرد. این محصول قابلیت اتصال موتور را نیز دارد و در نهایت تبدیل به قایق موتوری می شود. از این رو برای مسابقات قایقرانی و داشتن سرعت و شتاب زیاد استفاده می شود و می توان استاندارد ترین حالت ممکن را داشت. 

خرید قایق بادی جیمینی دونفره هیدورفورس مدل کاسپین ارزانبدنه ضخامت زیادی دارد و با باد شدن می تواند استحکام زیادی در آب بگیرد. همچنین بخش کف آن از جنس آلومینیوم می باشد تا مقاوم ترین محصول در موقعیت قرار گیری در محیط های آبی باشد و افراد بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند. قایق بادی مد نظر دارای ظرفیت دو نفره است و توان بدنه نسبت به داشتن مقاومت در برابر وزن دو فرد تعیین شده است و می توان با خیالی آسوده آن را استفاده کرد. این محصول دارای امکانات کامل است که شامل پمپ باد و پارو بوده است و می توان بلافاصله پس از دریافت محصول آن را مورد استفاده قرار داد و در داخل آب بهره برداری کرد. به جهت خرید آسان قایق بادی جیمینی دونفره هیدورفورس مدل کاسپین با قیمت مناسب و کیفیت اصل و اورجینال تنها می توان به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمود.

 نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 258 کیلو گرم
 طول 230 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه آلومینیومی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 25 کیلوگرم
 دارای یک نشیمنگاه
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 قابلیت نصب موتور
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...