قایق بادی کایاک hydro_force سه نفره

65132 Bestway

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
21,000,000
18,570,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک hydro_force سه نفره بزرگ و جادار است و برای استفاده اعضای یک خانواده سه نفره کاربرد دارد و می تواند بهترین اوقات را برای آن ها رقم بزند. قایق بادی مد نظر دارای ساختاری استاندارد می باشد که طراحی جدید و خاص دارد و توسط شرکت بست وی تولید شده است. در نتیجه از نظر کیفیت و دوام و طول عمر می توان اطمینان کامل را حاصل کرد که از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و می تواند شرایط دلخواهی را برای افراد رقم بزند. قایق بادی مد نظر بدنه ای کشیده با ابتدا و انتهای تیز دارد که این کشیده بودن مزیت های زیادی را ایجاد کرده است. 

خرید قایق بادی کایاک hydro_force سه نفره ارزانمهم ترین مزیت در این زمینه داشتن سرعت و شتاب زیاد در محیط های آبی می باشد که برای گشت و گذاری مناسب در محیط های آبی ایجاد کننده شرایط دلخواه است. برای قرار گیری آسان در داخل قایق بادی با توجه به ظرفیت آن سه نشیمن بادی به همراه تکیه گاه بادی و مواج ایجاد شده است که افراد محل قرار گیری خود را بشناسند و بتوانند به درستی در آن حضور داشته باشند و در نهایت مشکلی از بابت تکان خوردن و عدم تعادل نداشته باشند. از این رو محصولی استاندارد و ایمن است که سلامت افراد و موقعیت آن ها را نیز تضمین می کند و می تواند در طی سال های زیاد استفاده شود. قایق بادی مد نظر دارای پارو و پمپ باد نیز می باشد که در زمان خرید به افراد ارائه می گردد و بابت داشت آن هزینه ای جداگانه پرداخت نمی گردد. در نتیجه می توان خرید آن را مقرون به صرفه دانست که مناسب داشتن موقعیت دلخواه در داخل محیط های آبی بوده است و می توان استاندارد ترین حالت ممکن را از آن کسب کرد. کسانی که قصد خرید قایق بادی کایاک hydro_force سه نفره را دارند همواره می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به خرید از فروشگاه اینتکس ایران اقدام نمایند.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 385 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپدستی بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی هادارای اهرم نگهداری چوب ماهیگیری
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای تکیه گاه بادی
 دارای طناب حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...