چراغ led موبایل و usb سفری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
40,000 تومان

چراغ led موبایل و usb سفری بهترین وسیله ای است که برای مسافرت و گردش و شرکت در کمپینگ ها نیاز می باشد و به وسیله آن می تواند محیطی بزرگ را روشن نمود. در نتیجه در زمان اقامت در شب می توان شرایط حضور در فضای بیرون از خانه را داشت و بدون محدودیت از این قرار گیری و موقعیت لذت برد و توانست ساعات خوشی را تجربه نمود. میزان روشنایی که این محصول ایجاد می کند به اندازه ای است که محیط داخل چادر مسافرتی بزرگ را شامل می شود و می توان دید کامل را کسب کرد و از آن بهره مند شد. این محصول بی نظیر به دلیل امکان اتصال به خروجی لپ تاپ و موبایل و پاور بانک مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است که تمایل به داشتن روشنایی در شب دارند و به دلیل راحتی استفاده از محصول می توانند آن را در تمامی شرایط به همراه داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. 

به این ترتیب گزینه ای منحصر به فرد و کاربردی است که با ابعاد کم و اندازه کوچک می توان به راحتی آن را حمل و جا به جا نمود و در زمان رفتن به مسافرت آن را در کنار سایر وسایل مورد نیاز سفر قرار داد. محصول مورد نظر از نوع چراغ های ال ای دی می باشد که نور سفید از خود منتشر می کند و روشنایی زیادی دارد. به طوری که چشم افراد دچار مشکل نمی شود و می توانند به راحتی آن را مورد بهره برداری قرار دهند. در نتیجه کسانی که به مسافرت می روند و افرادی که در کمپینگ و کوهنوردی حضور دارند می بایست نسبت به خرید این محصول اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند و امکان حضور در فضای باز و در شب را داشته باشند و از شرایط بهره برداری های لازم را انجام دهند. افرادی که قصد خرید چراغ led موبایل و usb سفری را دارند و به دنبال محصولی با کیفیت بالا می باشند و قیمت مناسب را می خواهند می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایند.

 نوعچراغ مسافرتی
 نوع کاربریاستفاده در چادر مسافرتی و غیره
میزان ولتاژ 7 ولت
طول سیم1 متر
توان مصرف 12 وات
 سایر ویژگی هاقابلیت اتصال به کامپیوتر ،‌لپ تاپ ، پاور پانک ، گوشی موبایل و آداپتور
قابلیت حمل آسان
قابل استفاده در چادر مسافرتی
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...