درپوش استخر پیش ساخته فریمی سایز 2.6 در 1.6

intex 28036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

درپوش استخر پیش ساخته فریمی سایز 2.6 در 1.6 از سری محصولات جانبی و مفید می باشد که دارندگان استخر پیش ساخته فریمی می بایست نسبت به خرید آن اقدام کنند و آن را داشته باشند. به این ترتیب لازم و ضروری نیز بوده است که می توان به وسیله آن سطح استخر پیش ساخته را پوشاند و توانست از ورود آلودگی و زباله به داخل آب جلوگیری کرد. این محصول دارای استاندارد های لازم می باشد و قیمت مناسب نیز دارد. به این ترتیب تمامی علاقه مندان توان خرید آن را خواهند داشت و می توانند مزیت های داشتن آن را کسب نمایند. 

خرید درپوش استخر پیش ساخته فریمی سایز 2.6 در 1.6 ارزاندرپوش استخر پیش ساخته مد نظر برای سایز تعریف شده استفاده می شود و دارای بدنه ای ضخیم با قابلیت غیر قابل نفوذ می باشد و می تواند از ورود تمامی موارد به داخل آب در زمان نیاز نداشتن به شنا جلوگیری سازد. از این رو کسانی که در فصول گرم سال به صورت مداوم استخر پیش ساخته خود را باز می گذارند و در داخل آن آب پر می کنند می توانند با قرار دادن درپوش بر روی استخر پیش ساخته آب را تمیز نگه دارند و آماده استفاده مجدد کنند تا دیگر نیازی به تعویض آب به صورت مکرر نباشد و بتوان از آب داخل استخر پیش ساخته نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است و از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و می تواند در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار گیرد. همچنین دارای بدنه ای مقاوم با طول عمر بالا است که در برابر اشعه خورشید مقاومت دارد و دچار پوسیدگی نمی شود و می تواند مزیت های خاص خود را برای مدت زمان طولانی حفظ کند. در صورت نیاز به نگه داری محصول می توان درپوش را به صورت تاشو نگه داری کرد تا فضای کمی را اشغال کند و به راحتی نیز جا به جا شود. خرید درپوش استخر پیش ساخته فریمی سایز 2.6 در 1.6 تنها با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

نوعدرپوش
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول260 سانتی متر
عرض160 سانتی متر
وزن1.52 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی27×23×8 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استخر فریمی 260 در160
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...