مبل بادی یک نفره آبی رنگ بست وی

bestway 75052 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره آبی رنگ بست وی یکی از محصولات جدید و منحصر به فرد عرضه شده توسط شرکت مشهور بست وی است که با طراحی خاص و جذاب و هم چنین بهره مندی از ساختار فوق العاده راحت و بی نظیر توانسته به خوبی نظر خریداران را جلب کند و فروش بالایی را از آن خود نماید. این مبل بادی به صورت گرد طراحی شده است و رنگ زیبای آبی دارد که نظر افراد را جلب می کند.

مبل بادی آبی بست وی

محصول فوق بدنه ای بسیار راحت و ایده آل دارد به طوری که در زمان نشستن بر روی آن، اذیت نشده و هیچ فشاری به اندام ها وارد نمی شود. ارتفاع این مبل بادی کاملا استاندارد بوده که بتوانید به راحتی بر روی آن نشسته و برخیزید. این محصول دارای تکیه گاه مناسبی است که گودی کمر را پوشش داده و از ایجاد درد جلوگیری می کند. کیفیت این محصول درجه یک است و به سادگی دچار آسیب نشده و طول عمر بالایی دارد. البته لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و این محصول را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید. در صورت نیاز به جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. این مبل بادی وزن کمی دارد که می توانید به راحتی آن را حمل نمایید. بدنه این محصول ضد حساسیت است و برای پوست های حساس ایجاد مشکل نمی کند. برای راه اندازی این محصول نیز می توانید توسط یک پمپ باد به راحتی محصول را راه اندازی نمایید و در صورت عدم نیاز، به راحتی مبل بادی را تخلیه کرده تا فضای کمی را اشغال کند. 

برای خرید مبل بادی یک نفره آبی رنگ بست وی با ارزان ترین قیمت به فروشگاه تخصصی محصولات بادی به نام اینتکس ایران مراجعه کرده و این محصول را تهیه نمایید.

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 112سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC تمام مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح موج دار
 مناسب بزرگسالان و نوجوانان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...