مبل بادی تکنفره بزرگسال زیر پایی دار دو رنگ

bestway 75053

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی تکنفره بزرگسال زیر پایی دار دو رنگ به عنوان مرغوب ترین محصولی معرفی می شود که برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب می گردد و به دلیل داشتن طراحی شیک و اسپرت می توان آن را در نقاط مختلف خانه و در دکوراسیون داخلی آن استفاده کرد. مبل بادی به راحتی راه اندازی می شود و به درستی نیز مورد استفاده قرار می گردد و از آن جایی که دارای قیمت مناسب می باشد می توان با سازگاری زیاد آن را استفاده کرد و بر روی سطوح مختلف به بهره مندی از این محصول پرداخت. 

خرید مبل بادی تکنفره بزرگسال زیر پایی دار دو رنگ جدیدمبل بادی دارای وزن کم است تا به راحتی جا به جا شود و بتوان آن را در موقعیت مناسب حرکت داد. به این ترتیب تمامی شرایط برای به همراه داشتن محصول در زمان رفتن به مکان های مختلف وجود دارد و می توان بدون نیاز به سایر نشیمن ها به بهره مندی از این محصول منحصر به فرد دست پیدا کرد. مبل بادی به صورت تک نفره در اختیار افراد می باشد که دارای زیرپایی نیز بوده است تا افراد پاهای خود را در شرایط استاندارد قرار دهند و سبب ایجاد قرار گیری ستون فقرات به صورت استاندارد می شود. به این ترتیب گزینه ای مناسب و طبی می باشد و بدن در شرایط آرامش بخشی قرار می گیرد. این مبل بادی دارای تکیه گاه بادی و سرخود نیز بوده است که سبب جلوگیری از کمر درد در افراد می شود و می تواند راحت ترین حالت ممکن را برای آن ها ایجاد سازد. مبل بادی مد نظر دارای بدنه ضد حساسیت می باشد تا تمامی رده های سنی قادر به استفاده از آن باشند و بدون مشکل در طی سال های زیاد از آن بهره برداری کنند. همچنین دارای رنگبندی زیبا و جذاب نیز بوده است تا در محیط خانه و در دکوراسیون داخلی محیط های مختلف انتخاب و استفاده شود. چنانچه تمایل به خرید مبل بادی تکنفره بزرگسال زیر پایی دار دو رنگ دارید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 طول 121 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه گرد
دارای زیرپایی استاندارد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...