فین شنا بزرگسال اینتکس سایز 38 تا 40

Intex 55634

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
کمی صبر کنید...

فین شنا بزرگسال اینتکس سایز 38 تا 40 محصولی لازم و ضروری جهت شنا و غواصی حرفه ای است که دارای مقاومت بالا و ضخامت زیاد می باشد تا افراد بتوانند در طی سال های زیاد از داشتن آن بهره مند شوند. این محصول از بدنه ای با انعطاف تشکیل شده است که از جنس سیلیکون می باشد و می تواند راندمان مناسب در داخل آب داشته باشد و به راحتی بر روی پا قرار گرفته و در داخل آب حرکت کند. در نتیجه گزینه ای مناسب و منحصر به فرد است که تمامی مزیت های لازم را دارد و به راحتی توسط افراد استفاده می شود و می تواند رضایت مخاطب را جلب کند. 

خرید فین شنا بزرگسال اینتکس سایز 38 تا 40 ارزاناین محصول به راحتی حمل و جا به جا می شود و فضای کمی را اشغال می کند. به طوری که فضا برای به همراه داشتن سایر وسایل ضروری نیز موجود می باشد و همچنین می توان آن را در هر محیطی نگه داری کرد. از این رو برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش گزینه ای مناسب می باشد که با داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا می توان از داشتن آن لذت برد و شرایط دلخواهی را کسب کرد. این محصول تک رنگ است و به رنگ مشکی در دسترس می باشد و کسانی که به رنگ اسپرت تمایل دارند می توانند این محصول را مورد خریداری قرار دهند. فین شنا وزن مناسبی دارد که به راحتی بتوان در داخل آب پا ها را به حرکت در آورد و از شرایط لذت برد. طراحی این محصول به گونه ای است که بیش ترین میزان راحتی برای به حرکت در آوردن به سمت جلو را دارد و این کار را با صرف انرژی کم تری انجام می دهد. در نتیجه نسبت به محصولات مشابه شرایط مناسب تری دارد و می توان اوقات خوشی را به وسیله آن کسب کرد و همچنین با پرداخت هزینه مناسب آن را به دست آورد. به جهت انتخاب و خرید فین شنا بزرگسال اینتکس سایز 38 تا 40 با قیمت مناسب به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوعغواصی
 جنس بدنه سیلیکون
 رنگ محصول مشگی
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن1.3 کیلوگرم
 سایز38 تا 40
 شرکت سازندهاینتکس
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
فاقد لاتکس
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...