ست قاشق چنگال و چاقو کمپینگ اسنوهاک

SN-C6134

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
کمی صبر کنید...

ست قاشق چنگال و چاقو کمپینگ اسنوهاک یکی از الزامات کمپینگ و کوهنوردی می باشد که به دلیل کیفیت عالی، مورد توجه افراد علاقه مند به طبیعت گردی بوده و یکی از پرفروش ترین لوازم سفری محسوب می شود. این ست کم جا و با کیفیت شامل قاشق، چنگال و چاقو می باشد که نیاز شما را از حمل هر گونه وسیله دیگری برطرف می کند. این ست توسط شرکت اسنوهاک طراحی و تولید شده است که ساخت کشور چین بوده و برای استفاده ایده آل است. 

این محصول شامل یک قاشق، یک چنگال و یک چاقو بوده که در داخل پوشش پارچه ای مناسبی قرار دارد. این کاور مناسب باعث می شود تا لوازم از آلودگی دور مانده و همواره تمیز باشد. این محصول از بهترین نوع آلیاژ آلومینیوم تهیه شده است که دارای روکش تیتانیومی می باشد. این نوع ساختار موجب می شود تا محصول وزن کمی داشته باشد و به همین دلیل با قرار دادن در کوله پشتی کوهنوردی شما اذیت نشده و وزن زیادی به لوازم شما اضافه نخواهد شد. این نوع پوشش و آلیاژ ضد زنگ می باشد و طول عمر بالایی دارد. با وجود این کیفیت بسیار بالا، این محصول دچار آسیب نشده و می توانید به راحتی از آن تا سال ها استفاده نمایید. این محصول برای استفاده در کمپینگ و کوهنوردی بی نظیر است و مقاومت بالایی در برابر خوردگی در دماهای مختلف دارد. این محصول برای استفاده در محل کار تیز مناسب بوده و قابلیت قرار دادن در ماشین ظرفشویی را نیز دارد.

برای خرید ست قاشق چنگال و چاقو کمپینگ اسنوهاک با وارد شدن به سایت اینتکس ایران و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید. برای خرید حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید.

برند SNOW HAWK
 طول قاشق و چنگال 16.4 سانتی متر
 طول چاقو 17.5 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس آلیاژ آلومینیوم ضد زنگ با روکش تیتانیوم
 ابعاد بسته بندی 27 × 20 × 2.5 سانتیمتر
 کشور مبدا چین
 سایر ویژگی ها
  • وزن سبک ، فشرده، قابل حمل آسان
  • تمیز کردن آسان
  • مقاومت در برابر خوردگی در دماهای بالا
  • مقاومت در برابر کدر شدن
  • قابل استفاده در ماشین ظرفشویی
  • مناسب کوهنوردی ، طبیعت گردی، کمپینگی استفاده روزانه در منزل و مسافرت ها
 اقلام همراهقاشق، چنگال، چاقو، کارابین و کاور مخصوص

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...