ست قاشق چنگال تاشو کمپینگ اسنوهاک

SN-C6133

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان
کمی صبر کنید...

ست قاشق چنگال تاشو کمپینگ اسنوهاک محصولی بی نظیر برای استفاده افراد علاقه مند به طبیعت گردی و کوهنوردان است که ساخت کشور چین بوده و یکی از محصولات پرطرفدار کوهنوردان حرفه ای می باشد. این ست قاشق چنگال به صورت حرفه ای طراحی شده است و دارای ویژگی های اختصاصی برای استفاده در کمپینگ و کوهنوردی می باشد به همین دلیل توانسته در مدت کوتاهی، توجه افراد را جلب کرده و به فروش بالایی برسد. این محصول به صورت اورجینال توسط شرکت اینتکس ایران عرضه شده و به دلیل عرضه مستقیم، دارای پایین ترین قیمت موجود در بازار می باشد.

این محصول شامل یک قاشق و یک چنگال می باشد که به صورت تاشو طراحی شده تا فضای کمتری را اشغال کند. این قاشق و چنگال در داخل یک کاور پارچه ای قرار دارد که موجب می شود تا به خوبی محصول حفظ شده و از آلودگی نیز دور باشد. به همین دلیل این محصول همواره تمیز می ماند و به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. ابعاد این قاشق و چنگال در حالت تاشو، بسیار کوچک بوده و به راحتی حتی در جیب نیز جای می گیرید. این محصول برای استفاده در محل کار نیز مناسب می باشد. ساختار این محصول از آلیاژ آلومینیوم بوده و روکش تیتانیومی دارد. این ساختار موجب می شود تا محصول در برابر خوردگی استحکام بالایی از خود نشان داده و بتوانید به راحتی تا سال ها از آن استفاده نمایید.

برای خرید ست قاشق چنگال تاشو کمپینگ اسنوهاک به صورت اورجینال و اصلی با قیمت ارزان و کاربرد بی نظیر می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران مراجعه نمایید. برای خرید حضوری نیز می توانید از طریق فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را انجام دهید.

برند SNOW HAWK
 کشور مبدا
 چین
 طول قاشق و چنگال
 16.9 سانتی متر
 وزن 120 گرم
 جنس آلیاژ آلومینیوم ضد زنگ با روکش تیتانیوم
 ابعاد بسته بندی 19 × 19 × 2.5 سانتیمتر
قابلیت استفاده در ظرفشویی  بله
 سایر ویژگی ها
  • وزن سبک ، فشرده، قابل حمل آسان
  • تمیز کردن آسان
  • مقاومت در برابر خوردگی در دماهای بالا
  • مقاومت در برابر کدر شدن
  • مناسب کوهنوردی ، طبیعت گردی، کمپینگی استفاده روزانه در منزل و مسافرت ها
 اقلام همراهقاشق، چنگال، کارابین و کاور مخصوص

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...