حلقه شنا بادی کودک طرح پاندا

bestway 36351 panda

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
350,000
280,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک طرح پاندا با طراحی فانتزی و جذاب مناسب رده سنی کودک طراحی شده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و جزو محبوب ترین محصول برای رده سنی کودک می باشد. این محصول دارای قیمت مناسب نیز بوده است که می توان با توجه به توان مالی خود نسبت به خرید آن اقدام کرد و این محصول خاص را برای استفاده کودکان در نظر گرفت. این محصول دارای مزیت های زیاد می باشد که در این صورت می توان با خیالی آسوده آن را برای کودکان در نظر داشت تا امکان حضور آن ها در محیط های آبی وجود داشته باشد و بتوانند تعادل کامل برای قرار گیری در محیط آب های آرام را داشته باشد. به این ترتیب گزینه ای منحصر به فرد و خاص می باشد که کودکان می توانند به وسیله آن ساعات خوشی را سپری کنند و بهترین اسباب بازی بادی برای آن ها می باشد که با طراحی زیبا توانسته محصولی پر فروش و منحصر به فرد باشد. 

خرید حلقه شنا بادی کودک طرح پاندا ارزاناین حلقه شنا بادی بدنه ای ضخیم دارد که قابلیت قرار گیری بر روی سطح آب را دارد و به دلیل سبک بودن و پر بودن از باد می تواند این حالت را حفظ کند و به داخل آب فرو نرود. به این ترتیب افراد را نیز بر روی خود قرار می دهد و می تواند برای آن ها نیز تعادل را ایجاد سازد و در نهایت گزینه ای منحصر به فرد برای حضور کودکان به همراه والدین در داخل آب می باشد. رنگبندی و طراحی محصول متناسب با روحیات کودکان می باشد و می تواند آن ها را به خود جذب کند و در نهایت می تواند پر فروش ترین محصولی باشد که افراد به آن نیاز دارند. این محصول برای مسافرت و گردش نیز سازگاری دارد و بدنه از باد خالی شده و به صورت تاشو در می آید و می تواند فضای کمی را اشغال کند. به جهت انتخاب و خرید حلقه شنا بادی کودک طرح پاندا با قیمت مناسب به فروشگاه اصلی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
 وزن 250 گرم
 جنس بدنهپی وی سی
 دستگیره ندارد
 ساخت شرکتبست وی
 رده سنیسه تا شش سال
 تحمل وزن 45 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها قابلیت حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...