حلقه شنا بادی کودک طرح قورباغه

bestway 36351 frog

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
350,000
280,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک طرح قورباغه بهترین محصولی است که می توان آن را با قیمت مناسب خریداری کرد و توانست ساعات خوشی را برای کودکان رقم زد تا آن ها نیز بتوانند در محیط های آبی به همراه والدین خود تفریحات آبی داشته باشند. این محصول دارای بدنه ای با کیفیت است که با بهترین مواد اولیه تولید شده است تا بتوان در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد و توانست از آن بهره برداری کرد. به دلیل داشتن دریچه ای در بدنه به راحتی می توان پمپ باد را به آن متصل کرد و میزان باد مورد نیاز جهت راه اندازی را وارد بدنه کرد و در نهایت راه اندازی به بهترین شکل صورت می گیرد و می توان در کم ترین زمان حلقه شنا بادی را برای کودکان مهیا کرد. 

خرید حلقه شنا بادی کودک طرح قورباغه ارزانرنگبندی و طراحی بی نظیری که شامل این حلقه شنا بادی شده است توانسته فروش آن را بالا ببرد و جزو محبوب ترین محصولات بادی برای رده سنی کودک باشد. به این ترتیب کسانی که به دنبال خرید یک حلقه شنا بادی برای کودکان با طراحی بی عیب و نقص و منحصر به فرد می باشند می توانند این محصول را مد نظر قرار دهند و نسبت به داشتن آن اقدام کنند و بتوانند به بهترین شکل شرایط دلخواهی را برای آن ها رقم بزنند. این محصول دارای بدنه کمجا و منحصر به فرد است و می توان در زمان رفتن به مسافرت و گردش آن را به همراه داشت و در نهایت نسبت به استفاده از آن اقدام کرد. این محصول دارای بدنه ای ضخیم نیز می باشد که تنها با برخورد اشیاء تیز دچار آسیب می شود که می بایست نسبت به مراقبت کردن از این محصول اقدام کرد و از بروز خرابی در بدنه جلوگیری کرد. این محصول با چسب و وصله تعمیرات ترمیم می گردد و از بروز خرابی و آسیب جلوگیری می شود. به جهت انتخاب و خرید آسان حلقه شنا بادی کودک طرح قورباغه با قیمت ارزان به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه کنید.

نوع تفریحی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
 وزن 250 گرم
 جنس بدنهپی وی سی
 دستگیره ندارد
 ساخت شرکتبست وی
 رده سنیسه تا شش سال
 تحمل وزن 45 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها قابلیت حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...