تشک بادی سفری دونفره کلاسیک

bestway 67003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان

تشک بادی سفری دونفره کلاسیک جدید ترین محصول تولید شده توسط شرکت بست وی است که دارای رویه مواج می باشد تا با قرار گیری بر روی آن احساس خوشایندی تجربه شود. این تشک بادی مناسب استفاده در مسافرت و گردش است و دارای قیمت مناسب می باشد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بتوانند بهترین اوقات را کسب کنند. در نتیجه برای مسافرت و گردش دیگر نیازی به داشتن وسایل استراحت و طبی با ابعاد بزرگ و جاگیر نمی باشد و می توان با چنین محصولات کمجا و مسافرتی بهترین اوقات را برای خود و یا سایر افراد رقم زد. تشک بادی مد نظر ظرفیت دو نفره دارد که بهترین شرایط برای استراحت و خواب در داخل چادر مسافرتی و یا در فضای باز ایجاد می سازد.

خرید تشک بادی سفری دونفره کلاسیک ارزان این محصول می تواند با داشتن وزن کم و قابلیت راه اندازی آسان در موقعیت های مختلف استفاده شود و بهترین بازدهی را داشته باشد و در نهایت بتوان در شب نیز امکان اقامت را دارا بود. تشک بادی دارای رنگ سرمه ای می باشد که جزو طرح های کلاسیک است و می تواند رضایت مخاطب را جلب کند. ابعاد استاندارد و منحصر به فردی که دارد آن را مناسب قرار گیری در داخل چادر مسافرتی نیز می کند و می تواند سطحی بی عیب و نقص را رقم بزند. به این ترتیب بدن در بخش ستون فقرات دچار مشکل نمی شود و می تواند از بروز کمر درد نیز جلوگیری شود و توانست در طی مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد. این محصول فاقد پمپ باد می باشد اما با داشتن پمپ باد های ساده نیز می توان آن را راه اندازی کرد و برای بهره برداری آماده کرد. کسانی که به دنبال تهیه تشک بادی سفری دونفره کلاسیک می باشند و فروشگاهی معتبر را نمی شناسند تا خرید خود را نهایی کنند پیشنهاد می شود که از طریق ورود به فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را به صورت حضوری و غیر حضوری انجام دهند.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 290 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.1 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
 قابل استفاده در مسافرت ها
 دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...