تشک بادی تکنفره پمپ دار بست وی طرح جدید

bestway 67834

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی تکنفره پمپ دار بست وی طرح جدید به دلیل داشتن خصوصیات منحصر به فرد جزو محبوب ترین و پر فروش ترین تشک های بادی در گروه محصولات بست وی می باشد که دارای مزیت های زیاد است. مزیت مهمی که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است داشتن پمپ باد برقی سرخود می باشد که امکان راه اندازی سریع و آسان را مهیا کرده است تا افراد بتوانند بدون نیاز به خرید سایر پمپ های باد نسبت به راه اندازی محصول اقدام کنند و خریدی به صرفه داشته باشند. که با تمامی امکانات لازم بتوانند از داشتن این محصول لذت ببرند و از وجود آن بهره مند شوند. تشک بادی محصولی سفری مناسب استفاده در مکان های مختلف می باشد که در داخل چادرمسافرتی نیز کاربرد دارد و می توان محیطی بی عیب و نقص برای داشتن استراحت و آرامش و اقامت ایجاد کرد.

خرید تشک بادی تکنفره پمپ دار بست وی طرح جدید ارزان این محصول بدنه ای ضخیم و زیبا دارد و از طراحی بی عیب و نقص برخوردار می باشد که دارای بالش بادی سرخود نیز بوده است تا بدون نیاز به وسایل راحتی بتوان سر و گردن را نیز در شرایط استاندارد قرار داد و از موقعیت بهره مند شد. این محصول بدنه ای ضخیم دارد که دارای قابلیت غیر قابل نفوذ می باشد و به دلیل داشتن پمپ باد برقی سرخود در داخل خود بسیار استاندارد و مناسب می باشد. برای جا به جایی محصول و به همراه داشتن آن در مسافرت و گردش ساک حمل وجود دارد که افراد می توانند بدنه تاشو و خالی از باد را در داخل آن قرار دهند و برای حمل و جا به جایی آماده سازند. به این ترتیب این محصول جزو محبوب ترین و پر کاربرد ترین تشک های بادی است که ساخته شده در شرکت بست وی می باشد که می توان به راحتی نسبت به خرید آن اقدام کرد و بهترین اوقات را نیز سپری نمود. تشک بادی تکنفره پمپ دار بست وی طرح جدید را می توان با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کرد.

نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 188 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع  22 سانتی متر
 جنس رویهپی وی سی جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ برقی سرخود 220-240 ولت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 11 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای طرح زیبا
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...