استخر بادی کودک سایبان دار مدل یونیکورن

intex 57113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان

استخر بادی کودک سایبان دار مدل یونیکورن جزو جذاب ترین و زیباترین استخر های بادی می باشد که دارای سایبان محکم و استوار بوده است. این محصول می تواند برای تمامی کودکان جذاب به حساب بیاید و در نتیجه کاربرد های زیادی را از خود نشان می دهد. همچنین می تواند پر فروش و منحصر به فرد باشد و در نتیجه به راحتی در اختیار افراد قرار گیرد. استخر بادی مد نظر دارای رنگبندی دلخواه می باشد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. استخر بادی کودک سایبان دار مدل یونیکورن را می توان با خود به همراه داشت و در تفریح ها و گردش های خود برای کودکان ایجاد نمود. نحوه راه اندازی محصول نیز آسان می باشد. به طوری که افراد می توانند بخش های مختلف آن را به صورت مجزا راه اندازی کنند.

استخر بادی کودک سایبان دار مدل یونیکورن استخر بادی کودک سایبان دار مدل یونیکورن بخش های گوناگونی دارد و ساختار بدنه به شکل اسب تک شاخ در آمده است. همچنین وجود سایبان محکم نیز در به وجود آمدن محصولی منحصر به فرد و زیبا نقش دارد و می تواند بهترین و زیباترین ساختار را فراهم سازد. این محصول در بخش های مختلف دارای دریچه های ورود باد می باشد که به پمپ باد متصل می شود. این دریچه ها به صورت مجزا باد شده و تشکیل ساختار مستحکم استخر بادی را می دهد. بنابراین کسانی که به دنبال یک محصول سازگار بوده اند که به راحتی نیز راه اندازی گردد می توانند استخر بادی کودک سایبان دار مدل یونیکورن را به صورت اینترنتی و یا حضوری از طریق فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهند.

نوعخانگی
شرکت سازنده اینتکس
طول 127 سانتی متر
عرض 102 سانتی متر
ارتفاع 69 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
نوع بدنه طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه بادشو
پمپ ندارد
نوع پمپ ----
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی هادارای حفاظ بادی سرخود
دارای پنجره بادی
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین کودکان و خردسالان
مقاوم در برابر دمای مختلف آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات - دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...