استخر بادی اینتکس مستطیلی صورتی

intex 58423

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان

استخر بادی اینتکس مستطیلی صورتی بدنه ای جادار و بزرگ دارد که محیطی برای تفریحات کودکان به همراه دوستانشان می باشد. سطح به دست آمده با داشتن این محصول استاندارد و ایمن است و افراد را در محیطی منحصر به فرد به تفریحات آبی مشغول می کند. با در نظر داشتن این که محصول با بدنه مستطیلی در اختیار علاقه مندان است می توان آن را برای فضای باز خریداری کرد و از آن لذت برد. استخر بادی برند و اصل است که ساخت شرکت اینتکس می باشد و می توان از نظر کیفیت و دوام و طول عمر اطمینان کامل را حاصل کرد و از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد.

استخر بادی اینتکس کف بادی صورتی بدنه ساده اما کاربردی است که از دیواره لایه ای تشکیل شده است و رنگ صورتی نیز دارد تا برای علاقه مندانی که به این رنگ تمایل دارند مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. استخر بادی اینتکس از آن جایی که مسافرتی می باشد دارای بسته بندی کوچک است به طوری که بدنه در حالت تاشو در داخل ان قرار گرفته است و با باز کردن بسته بندی می توان آن را باد کرد و مورد استفاده قرار داد. از این رو تمامی مزیت های لازم را دارد و می تواند به منظور داشتن چنین مزیت هایی برای افراد مورد بهره برداری قرار گیرد. استخر بادی محیطی برای تفریحات کودکان می باشد که از سازگاری های زیاد برخوردار است و مهم ترین آن ها داشتن بدنه ضد حساسیت است که طول عمر بالا را رقم می زند و می توان از آن لذت برد. با توجه به کسب اطلاعات بیش تر در خصوص این محصول می توان استخر بادی اینتکس مستطیلی صورتی را از نمایندگی اینتکس ایران خریداری کرد.

 نوعتفریحی
ظرفيت 102 ليتر
طول 166 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 28 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات ساده
جنس کف PVC دو لايه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی هاوزن بسته بندی : 1.5 کيلوگرم
قابلیت استفاده بر روی آب
مناسب سنين زير 5 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...