کیسه خواب پنبه ای نیچرهایک 13- درجه مدل MT300

CNH22SD015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
3,250,000
2,750,000 تومان
کمی صبر کنید...

کیسه خواب پنبه ای نیچرهایک 13- درجه مدل MT300 یکی از الزامات طبیعت گردی است که با ویژگی های بی نظیر به شما امکان یک خواب آرامش بخش در دل طبیعت را می دهد. این محصول برای استفاده افراد علاقه مند به طبیعت گردی بی نظیر بوده و هم چنین یکی از محبوب ترین محصولات افراد کوهنورد به شمار می رود. برخلاف دیگر نمونه های کیسه خواب، این محصول دارای حجم کوچک تری بوده که به راحتی در داخل کوله پشتی جای می گیرد و در زمان استراحت می توانید از آن استفاده نمایید. 

بدنه این کیسه خواب ضد حساسیت بوده و لایه بیرونی آن از پارچه بسیار نرم و لطیف تهیه شده است به طوری که برای استفاده افراد با پوست های حساس و حتی کودکان نیز مناسب می باشد و ایجاد مشکلات پوستی نخواهد کرد. این کیسه خواب بسیار گرم و بی نظیر است و فضای مناسبی برای استراحت را در اختیار شما قرار می دهد. داخل این محصول از الیاف پنبه ای پوشیده شده است و به همین جهت عایق مناسبی برای استفاده در فصول سرد سال محسوب می شود. دور تا دور این کیسه خواب دارای زیپ می باشد و توسط زیپ باز و بسته می شود. این محصول به طور کامل باز شده و به عنوان پتو نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. کیسه خواب فوق محصولی بسیار کاربردی و بی نظیر است که به دلیل دارا بودن مشخصات ویژه یکی از پرفروش ترین نمونه ها به شمار می رود و مورد توجه افراد علاقه مند به کمپینگ می باشد.

برای خرید کیسه خواب پنبه ای نیچرهایک 13- درجه مدل MT300 با ارزان ترین قیمت به سایت اینتکس ایران مراجعه نمایید. هم چنین می توانید این محصول را به صورت حضوری از طریق فروشگاه اینتکس ایران تهیه کنید.

نوع
 کیسه خواب پتویی
 طول
 220 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
وزن
 1685 گرم
 جنس بدنه
  پلی استر 210T
مواد داخلی
الیاف پنبه ای
ساک حمل
دارد
درجه حرارت آسایش
1 درجه سانتی گراد
درجه حرارات شدید
13- درجه سانتی گراد
ابعاد بسته بندی
  • ابعاد بسته شده : 36×23×23 سانتی متر
  •  مناسب برای فضای باز، کمپینگ، کمپینگ زمستانی، ماهیگیری، کوهنوردی
سایر ویژگی ها
قابلیت باز و بسته شدن به وسیله زیپ
دارای ساک حمل
قابل استفاده به عنوان پتو

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط