چادر کمپینگ عصایی 3 نفره نیچرهایک پلاس پرو YUNCHUAN SERIES TENTS

CNK2300ZP024-3Pro

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
7,850,000
7,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

چادر کمپینگ عصایی 3 نفره نیچرهایک پلاس پرو YUNCHUAN SERIES TENTS محصولی جدید و جذاب بوده که برای استفاده در تمامی فصول سال مناسب می باشد. این چادر کمپینگ برای استفاده در تمامی فضا ها مانند جنگل، کویر، کوه و ... مناسب است و به همین دلیل یکی از پرطرفدار ترین چادر های مسافرتی ساخته شده می باشد. حمل و جابه جایی این محصول نیز بسیار ساده است. زیرا وزن کمی دارد و دارای ابعادی کوچک در حالت جمع شده می باشد. به همراه این چادر مسافرتی یک ساک حمل برای جابه جایی و انتقال آسان تر وجود دارد که از محصول در برابر آسیب محافظت کرده و جابه جایی آن را راحت کرده است.

یکی از ویژگی های این چادر مسافرتی برخورداری از دو لایه بدنه می باشد که اصطلاحا دوپوش است. در آب و هوای گرم فقط از لایه اول استفاده می شود که قابلیت تنفس داشته و دارای تهویه و توری می باشد. هوای داخل چادر مسافرتی مطبوع بوده و به راحتی می توان از آن استفاده نمود. در آب و هوای سرد نیز از هر دولایه بدنه استفاده می شود تا از ورود باد و باران به داخل چادر مسافرتی جلوگیری شده و فضایی مناسب برای استراحت و خواب ایجاد شود. از دیگر ویژگی های این محصول برخورداری از اسکلت بسیار سبک و مقاوم است. پایه های این چادر مسافرتی از آلومینیوم تهیه شده است که مقاومت و استحکام بالایی داشته و هم چنین دارای وزن کمی می باشد. به این ترتیب محصول وزن کمی دارد. برای نصب و استفاده آسان از این چادر مسافرتی به همراه آن میخ و طناب نصب نیز موجود می باشد.

برای خرید چادر کمپینگ عصایی 3 نفره نیچرهایک پلاس پرو YUNCHUAN SERIES TENTS با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

 نوع
 عصایی
 طول
 220 سانتی متر
 عرض
 180 سانتی متر
 ارتفاع
 125 سانتی متر
 ظرفیت
 3-4 نفره
 جنس بدنه درونی
 پلی استر فایبر 210T
جنس بدنه پوش دوم
پلی استر فایبر 210T
 جنس کفی
پلی استر 150D
 جنس پایه ها
آلومینیومی
 مقاومت در برابر آب و باران(PU)
 2000mm
 کشور تولید کننده
چین
 سایر ویژگی ها
  • ابعاد حالت جمع شده: 51×18×18 سانتی متر
  •  وزن: 3.67 کیلوگرم
  •  ظرفیت دراز کش 3 نفر
  • ظرفیت نشسته 4 نفر
  • قابل استفاده در تمامی فصول سال
  • مجهز به دو درب ورودی
  • محافظت در برابر اشعه UV فرابنفش خورشید
  • مناسب کمپینگ و طبیعت گردی و کوهنوردی
 اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...