چادر کمپینگ عصایی 2 نفره نیچرهایک پلاس پرو YUNCHUAN SERIES TENTS

CNK2300ZP024-2Pro

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
6,850,000
6,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

چادر کمپینگ عصایی 2 نفره نیچرهایک پلاس پرو YUNCHUAN SERIES TENTS محصولی بی نظیر است که به تازگی وارد بازار شده و مناسب برای استفاده در کمپینگ و کوهنوردی می باشد. این چادر مسافرتی که از ساختار عصایی برخوردار می باشد با دارا بودن وزن بسیار پایین و ابعاد کوچک در حالت بسته بندی، از محبوب ترین چادر های مسافرتی برای کمپینگ و کوهنوردی است. این چادر به صورت دو نفره طراحی شده است و فضای کافی برای خوابیدن دو نفر بزرگسال را دارد. افراد علاقه مند به کوهنوردی و طبیعت گردی با تهیه این محصول، همواره یک سرپناه بی نظیر برای شب مانی در طبیعت خواهند داشت.

این چادر مسافرتی برای استفاده در شرایط آب و هوایی متفاوت بی نظیر است. محصول فوق را می توان در فصول گرم سال استفاده کرد زیرا لایه اول بدنه تنفس پذیر بوده و دارای هواکش و تهویه مناسب با توری است که از نفوذ حشرات نیز جلوگیری خواهد کرد. در صورت وجود سرما نیز می توانید از پوش دوم بدنه استفاده نمایید. زیرا این لایه موجب می شود تا آب باران و باد به داخل چادر مسافرتی نفوذ نکرده و خواب راحتی داشته باشید. این محصول دارای ساک حمل است که برای جلوگیری از آسیب به بدنه در زمان جابه جایی مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین بدنه این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که در برابر سایش و پوسیدگی استحکام بالایی دارد و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. 

برای خرید چادر کمپینگ عصایی 2 نفره نیچرهایک پلاس پرو YUNCHUAN SERIES TENTS به صورت اورجینال و با ارزان ترین قیمت موجود در بازار با مراجعه به سایت اینتکس ایران و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوع
 عصایی
 طول
 210 سانتی متر
 عرض
 140 سانتی متر
 ارتفاع
 115 سانتی متر
 ظرفیت
 2-3 نفره
 جنس بدنه درونی
 پلی استر فایبر 210T
جنس بدنه پوش دوم
پلی استر فایبر 210T
 جنس کفی
پلی استر 150D
 جنس پایه ها
آلومینیومی
 مقاومت در برابر آب و باران(PU)
 2000mm
 کشور تولید کننده
چین
 سایر ویژگی ها
  • ابعاد حالت جمع شده: 51×18×18 سانتی متر
  •  وزن: 3.42 کیلوگرم
  •  ظرفیت دراز کش 2 نفر
  • ظرفیت نشسته 3 نفر
  • قابل استفاده در تمامی فصول سال
  • مجهز به دو درب ورودی
  • محافظت در برابر اشعه UV فرابنفش خورشید
  • مناسب کمپینگ و طبیعت گردی و کوهنوردی
 اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...