چادر مسافرتی اتوماتیک خانوادگی 4 نفره

inkai tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
5,900,000
5,480,000 تومان
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک خانوادگی 4 نفره یکی از بزرگترین چادر های مسافرتی اورجینال است که به صورت اتوماتیک طراحی شده و از محبوب ترین انواع چادر های مسافرتی می باشد. این محصول فضای کافی و استاندارد برای استراحت و خوابیدن 4 نفر بزرگسال را دارد و به همین دلیل برای استفاده خانواده ها نیز ایده آل است. راه اندازی و جمع کردن این چادر مسافرتی بسیار ساده بوده زیرا طراحی آن به صورت اتوماتیک است و در زمانی کوتاه به سادگی آماده استفاده خواهد شد. هم چنین پس از استفاده نیز به راحتی می توان آن را جمع کرده و در داخل ساک حمل قرار داد. 

از ویژگی های این محصول برخورداری از طراحی مربعی است که فضای مناسبی را جهت دراز کشیدن و خواب در اختیار افراد قرار می دهد. این محصول وزن بسیار کمی دارد و به دلیل برخورداری از پایه های آلومینیومی بسیار سبک می باشد. به همین جهت می توان از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمود. این چادر مسافرتی برای استفاده در کوهنوردی نیز مناسب است و به راحتی به کوله پشتی متصل شده و به دلیل سبک بودن، فرد در جابه جایی آن اذیت نمی شود. محصول فوق ضد آب است و قابلیت استفاده در هر شرایط آب و هوایی را دارد. به همراه این چادر مسافرتی میخ و طناب برای نصب آسان نیز موجود است که شما را از خرید بی نیاز می کند. این چادر مسافرتی دارای سه پنجره می باشد که در آب و هوای گرم، تهویه مناسبی برای هوای داخل چادر محسوب می شوند.

برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک خانوادگی 4 نفره از طریق سایت اینتکس ایران سفارش خود را ثبت کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه تخصصی لوازم کمپینگ اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 155 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر پشت نقره 
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت درازکش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهمیله نگهدارنده درب ، میخ مهار ، نخ مهار ، کیف حمل مخصوص

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...