مینی فر زغالی Life Camp

Life Camp 45838

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,290,000 تومان
کمی صبر کنید...

مینی فر زغالی Life Camp محصولی جذاب است که به تازگی وارد بازار شده و تمامی امکانات لازم برای پخت یک غذای بی نظیر در طبیعت را برای شما فراهم می کند. این محصول با طراحی حرفه ای و جذاب خود توانسته توجه بسیاری از طبیعت گردان را به خود جلب کرده و فروش بالایی را از آن خود کند. شما می توانید بر روی آتش و زغال انواع مختلف غذاها، کیک، نان و ... را بپزید و از طعم بی نظیر غذاهای مورد علاقه خود در طبیعت لذت ببرید. با استفاده از این محصول همواره یک فر مناسب برای استفاده در طبیعت به همراه خواهید داشت که به راحتی حمل و جابه جا شده و قابلیت استفاده در هر محیطی را دارد.

این محصول به صورت یک محفظه طراحی شده است که به راحتی باز و بسته شده و غذا در داخل آن قرار می گیرد. با قرار دادن مینی فر بر روی ذغال و یا آتش، غذا به خوبی طبخ شده و مانند فر داخل منزل عمل می کند. این مینی فر از نوعی آلیاژ آلومینیوم تولید شده است که وزنی سبک داشته و به همین دلیل قابلیت حمل آسان را دارد. شما به راحتی می توانید این محصول را حمل کرده و جابه جا نمایید. روکش این مینی فر از تفلون بوده و نچسب می باشد. به همین دلیل غذا به بدنه مینی فر نچسبیده و شستشوی آن بسیار آسان خواهد بود. از دیگر ویژگی های این محصول ابعاد مناسب آن است که قابلیت طبخ غذا برای دو نفر را داشته و می توان به راحتی از آن استفاده نمود. این محصول ساخت شرکت لایف کمپ می باشد و محصولی ایرانی است که با کیفیت بسیار بالا توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. 

برای خرید مینی فر زغالی Life Camp با قیمت ارزان و کیفیت عالی با ورود به سایت اینتکس ایران، سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

برند Life Camp
 کشور مبدا ایران
ابعاد در حالت بسته 14x16x30 سانتی‌متر
 اباد در حالت باز10x14x29 سانتی‌متر
وزن خالص محصول
 1274 گرم
جنس
 آلومینیوم دایکست
 جنس روکش محصولتفلون
 مناسب برای2 نفر
 نگهدارندههولدر آلومینیومی با طول 26.5 سانتی‌متر

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...