شناور بادی شورتی کودک سبز آبی

Intex 56588

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
800,000
650,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک سبز آبی گزینه ای مناسب برای آموزش شنا به کودکان می باشد که از بدنه ای با استاندارد های لازم برخوردار است و می تواند اوقات خوشی را برای افراد ایجاد نماید. شناور بادی مد نظر دارای دو حفره در مرکز خود می باشد که محل قرار گیری پاها است و به این ترتیب به آن شناور بادی شورتی گفته می شود. این ساختار سبب ایجاد تعادل زیاد در زمان قرار گیری بر روی سطح آب های آرام می شود و می تواند بهترین موقعیت را برای رده سنی کودک ایجاد سازد. در این صورت با استفاده از این محصول نیمی از بدن آن ها در داخل آب قرار می گیرد و نیمی دیگر در خارج از آب باقی می ماند. تعادل ایجاد شده به وسیله این محصول بادی سبب جلوگیری از فرو رفتن افراد به داخل آب می شود و می تواند موقعیت آن ها در سطح آب را برقرار سازد و در نهایت از بروز آسیب های احتمالی نیز جلوگیری می کند.

خرید شناور بادی شورتی کودک سبز آبی جدید در خصوصی ظاهر محصول نیز می توان به دو رنگ بودن بدنه اشاره داشت که زیبایی زیادی را ایجاد کرده است و می تواند بهترین اوقات را برای کودکان رقم بزند و جزو محصولات مورد علاقه آن ها با محبوبیت بالا می باشد. از این رو طرفداران زیادی دارد و جزو محصولات پر فروش در دسته بندی حلقه شنا بادی شورتی کودک می باشد. این محصول را می توان در کم ترین زمان و به راحتی به وسیله پمپ باد های مختلف راه اندازی کرد و آمادده استفاده نمود. به دلیل داشتن وزن کم و قابلیت راه اندازی آسان افراد می توانند در زمان مسافرت و گردش از محصول استفاده کنند و آن را به راحتی مورد حمل و جا به جایی قرار دهند تا در زمان نیاز نیز آن را آماده کرده و از استفاده کردن از آن لذت ببرند. شناور بادی شورتی کودک سبز آبی محصول شرکت اینتکس می باشد و با کیفیت اصل و اورجینال در فروشگاه اینتکس ایران موجود است و می توان خرید آن را انجام داد.

 نوع تفریحی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 0.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ -
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
مناسب برای 1-2 سال
 اقلام همراه-------------


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...