ست ظروف کوهنوردی و کمپینگ دونفره اسنوهاک

SN-T112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
1,450,000
1,250,000 تومان
کمی صبر کنید...

ست ظروف کوهنوردی و کمپینگ دونفره اسنوهاک یکی از انواع ظروف کم جا است که برای استفاده در کمپینگ و کوهنوردی تولید شده و ساخت کشور چین می باشد. این ظروف شامل یک قابلمه، یک ماهیتابه و یک کتری می باشد. در تولید این محصول سعی شده تا با کمترین حجم و وزن بیش ترین کارایی را خدمت خریداران عرضه کند و رضایت افراد جلب شود. به همین دلیل این محصول یکی از پرفروش ترین نمونه های ظروف کمپینگ محسوب می شود که برای استفاده برای دو نفر مناسب بوده و قابلیت طبخ انواع غذاها را در طبیعت برای شما فراهم می کند. 

بی شک بردن وسایل آشپزخانه مانند قابلمه و ... در کمپینگ و یا کوهنوردی، وزن زیادی به لوازم شما اضافه کرده و حجم بالایی را اشغال می کند. این محصول به گونه ای طراحی شده است که کتری داخل قابلمه قرار گرفته و قابلمه داخل ماهیتابه قرار می گیرد. به این ترتیب فضای زیادی را اشغال نکرده و به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا کرد. از دیگر ویژگی های این محصول برخورداری از وزن بسیار پایین می باشد. برای پایین بودن وزن این ظروف، از جنس آلومینیوم برای تولید آن استفاده شده است. اما روکش این محصول نچسب می باشد که دارای دوام بالایی است و باعث توزیع یکنواخت گرما در سطح قابلمه و ماهیتابه می شود. این روکش به راحتی شسته شده و می توان از آن به خوبی استفاده نمود. دسته های این ظروف دارای روکش پلاستیک نسوز است که داغ نشده و می توانید به راحتی آن را جابه جا کنید. برای خرید ست ظروف کوهنوردی و کمپینگ دونفره اسنوهاک با ارزان ترین قیمت به صورت اورجینال به سایت اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوع
سفری - کمپینگ - کوهنوردی
 ساخت شرکت
 SNOW HAWK
 ابعاد قابلمه
 17.3×9.8 سانتی متر- ظرفیت 1.5 لیتر
 ابعاد ماهیتابه
 18×4.6 سانتی متر
 ابعاد کتری
 15.2×6.9 سانتی متر
 جنس
 آلومینیوم آنادایز شده
 جنس دسته
 استیل ضدزنگ با روکش پلاستیک نسوز
 ابعاد بسته بندی
 19 × 19 × 13 سانتیمتر
 کشور مبدا
چین
 دستگیره قابلمه و ماهیتابه
تاشو
وزن بسته بندی
818 گرم
سایر ویژگی ها
  • مستحکم، بادوام و ضد سایش
  • روکش دستگیره ها از پلاستیک نسوز
  • دستگیره قابلمه و ماهیتابه تاشو
  • بدنه ای ساخته شده از آلومینیوم آنودایز شده
  • بادوام و با تکنولوژی درجه یک ساخته شده است
  • دارای پوشش نچسب با توزیع یکنواخت گرما و کاهش نقاط داغ
  • ایده آل برای پخت و پز روی اجاق گاز
اقلام همراه
ملاقه، اسکاچ، کاسه، کفگیر

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...