تراول ماگ دو جداره اسنوهاک 590 میلی لیتر مدل ANGEL

SN-C6147

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
820,000 تومان
کمی صبر کنید...

تراول ماگ دو جداره اسنوهاک 590 میلی لیتر مدل ANGEL محصولی جدید و ویژه است که برای استفاده در خارج از منزل ایده آل بوده و یکی از محصولات جذاب شرکت اسنوهاک محسوب می شود. این تراول ماگ بی نظیر با برخورداری از ویژگی های عالی، قابلیت استفاده در مسافرت و کمپینگ را داشته و برای استفاده در داخل خودرو نیز مناسب است. به این ترتیب شما می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را به همراه داشته باشید و همواره از نوشیدن آن لذت ببرید.

این محصول به صورت دو جداره تولید شده است. به این ترتیب در صورت ریختن نوشیدنی گرم در داخل آن، به خوبی حرارت را حفظ کرده و در صورت استفاده برای نوشیدنی های خنک نیز، نوشیدنی را به خوبی خنک نگه می دارد. به دلیل وجود هوا بین دو جداره این تراول ماگ، عایق مناسبی برای حفظ دما وجود داشته و می توانید از هر نوع نوشیدنی در داخل این محصول لذت ببرید. از دیگر ویژگی های این تراول ماگ، برخورداری از طراحی زیبا و شیک است. لایه بیرونی این محصول به صورتی طراحی شده است که در صورت ریختن نوشیدنی داغ، دست اذیت نشده و بتوانید به راحتی محصول را حمل کنید. دهانه این تراول ماگ به صورت بزرگ طراحی شده است که می توانید به راحتی محصول را تمیز کرده و بشویید. هم چنین این تراول ماگ قابلیت شستشو در داخل ماشین ظرفشویی را داشته و به راحتی در داخل ماشین ظرفشویی شسته می شود.

برای خرید تراول ماگ دو جداره اسنوهاک 590 میلی لیتر مدل ANGEL با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی به صورت اورجینال می توانید به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

برند سازنده
 SNOW HAWK
 کشور مبدا
 چین
جنس لایه بیرونی
 فولاد ضد زنگ درجه مواد غذایی 316 و پوسته داخلی 304 + قطعات بدون BPA
 نوع دهانه
 دهانه بزرگ برای پر کردن و تمیز کردن آسان
 نوع پوشش
 پوشش پودری ضد لغزش با دسته ارگونومیک
 ویژگی
 ایمن برای تماس با نوشیدنی های گرم و ضد عرق با سرما
 نوع طراحی
 طراحی سبک، جمع و جور و قابل حمل
 سایر ویژگی ها
  •  دارای عایق خلاء دوجداره برای حفظ درجه حرارت عالی
  • دو جداره استیل ضد زنگ 
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
 اقلام همراه
 -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...