بالش بادی الیافی نیچرهایک مدل Sponge Silent

CNH22DZ011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
1,800,000
1,450,000 تومان
کمی صبر کنید...

بالش بادی الیافی نیچرهایک مدل Sponge Silent محصولی جدید با طراحی طبی و کاملا حرفه ای است که برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است. بی شک برخورداری از یک بالش راحت و طبی در طول مسافرت و یا کمپینگ شگفت انگیز بوده و موجب می شود تا در طی استراحت و خوابیدن فشاری به گردن و مهره ها وارد نشود و شما بتوانید خوابی راحت را در خارج از منزل تجربه نمایید.

این محصول دارای ابعادی استاندارد و مناسب است که به راحتی سر بر روی آن قرار می گیرد. ارتفاع این بالش بادی متناسب با ارتفاع مهره های گردن طراحی شده است به طوری که در زمان دراز کشیدن بر روی آن، به خوبی فاصله شانه ها را پر کرده و هیچ فشاری به گردن وارد نخواهد شد. سطح این بالش بادی به صورت حبابی طراحی شده است که تنفس پذیر می باشد. به طوری که در زمان خواب، هوا مابین سر فرد و سطح بالش بادی در گردش خواهد بود و از تعریق جلوگیری می شود. به این ترتیب فضایی مطبوع برای استراحت خواهید داشت. سطح رویی این بالش بادی از مخمل پوشیده شده است که ضد حساسیت می باشد و برای پوست های حساس ایجاد مشکل نخواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی های این محصول راه اندازی آسان آن می باشد که در زمانی کوتاه می توانید بالش بادی را باد زده و از آن استفاده نمایید. این محصول وزن بسیار کمی دارد و در حالت تخلیه فضای کمی را اشغال می کند به طوری که می توانید به راحتی آن را در کیف خود جای داده و در هر فضایی به همراه ببرید.

برای خرید بالش بادی الیافی نیچرهایک مدل Sponge Silent با مراجعه به سایت اینتکس ایران سفارش خود را ثبت کرده و محصول را درب منزل دریافت نمایید. برای خرید حضوری از فروشگاه اینتکس ایران با ما تماس بگیرید.

 نوع
خانگی ، سفری
 ساخت شرکت
 naturehike
 طول
 47 سانتی متر
 عرض
 35 سانتی متر
 ارتفاع
 14 سانتی متر
 جنس رویه
 پلی استر TPU مخملی
 جنس بخش کناری
 پلی استر TPU طرح چرم
 جنس کف
 پلی استر TPU دولایه
 کشور مبدا
چین
 ضخامت
8 تا 11 سانتی متر
وزن بسته بندی300 گرم
سایر ویژگی ها
  • ابعاد بسته بندی: 22×12 سانتی متر
  • ضد آب و ضد حساسیت
  • مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و پارگی
  • دارای دریچه مخصوص برای پر و خالی کردن باد
  • قابل تنظیم ارتفاع برای راحتی هرچه بیشتر
اقلام همراه
ساک حمل

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...