استخر فریمی سایبان دار طرح دار قطر 183

bestway 5618T

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر فریمی سایبان دار طرح دار قطر 183 از سری محصولات پر فروش و محبوبی است که امروزه به جهت ایجاد تفریحات آبی برای کودکان ساخته شده است و دارای قیمت مناسب نیز می باشد. این محصول از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است که سازه های مقاوم و ضخیم دارد تا در نتیجه بتوان بدون هر گونه محدودیت آن را در سطح زمین نصب و راه اندازی کرد و بهترین اوقات را کسب نمود. با این وجود است که فروش بالایی دارد و به عنوان برترین نمونه از محصولات خاص و منحصر به فرد معرفی می گردد. استخر فریمی مد نظر دارای سایبان متحرک می باشد که در زمان نیاز بر روی بدنه نصب می گردد و در صورت نیاز نداشتن از آن جدا می شود. 

این سایبان دارای آبپاش بوده است که به یک منبع متصل می گردد و آب آن تامین می شود تا در روزهای گرم تابستان بتوان آبتنی خوبی را برای کودکان ترتیب داد. بدنه از طرح های چاپی و زیبا تشکیل شده است که زیبایی چشمگیری را به وجود آورده اند تا در نظر کودکان جذابیت داشته باشد و بتوان با در نظر گرفتن موقعیت و نیاز افراد نسبت به خرید محصول اقدام کرد. در مقابل داشتن کیفیت و کارایی زیاد در این محصول قیمت مناسب نیز وجود دارد که خرید آن را به صرفه می کند و می تواند نیاز افراد به تفریحات آبی را به درستی پاسخ دهد. در این صورت استخر فریمی مد نظر به عنوان یک محصول از قبل ساخته شده می تواند بدنه ای استاندارد برای حضور کودکان را ایجاد کند تا در تایم طولانی در روز های گرم تابستان از حضور در داخل آن لذت ببرند و تمامی مزیت های لازم را داشته باشند. از این رو با داشتن طول عمر بالا در طی سال های زیاد می توان محصول را برای کودکان مورد بهره برداری قرار داد. چنانچه به دنبال خرید استخر فریمی سایبان دار طرح دار قطر 183 می باشید می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید.

 نوعگرد
ظرفيت آب930 ليتر
قطر183 سانتی متر
ارتفاع51 سانتی متر
وزن8.3 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
دارای سایبان آبپاش دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...